Kiba ve Tamaki gitmiş, akşam olmuştu, kapanma saatleri gelmişti. Ve Naruto hâlâ oradaydı. Tükettiklerinin ücretini, cömert bahşişlerle ödemişti.
"Ah..." Tenten yavaşça ortalığı topluyordu. "Sonunda eve gitme zamanı." Büyük bir siyah çöp torbasını götürmeye başladı. "Hinata, ben çöpü atıyorum." Saat 11 olmuştu neredeyse.
"Tamam." Hinata da içeriyi hallediyordu. Naruto ise masaları ve sandalyeleri çoktan içeriye yerleştirmişti.
"Bu da sonuncuydu -tebayo." Kapının önüne çıkıp kızların toplanmasını bekledi.
"Geldim, geldim!" Tenten koşarak bahçeye geldi, Hinata da dükkanı kilitledi, herkes hazırdı. "Hadi görüşürüz."
"Nereye?" Naruto kaşlarını çattı.
"Otobüse, nereye olacak?" Tenten merakla cevapladı.
"Yürü hadi." Naruto önden gitmeye başladı. "Arabayı getiriyorum, az bekleyin." Bahçeden çıkıp kayboldu.
"Arabayla bizi bırakacak, değil mi?" Tenten sırıtarak Hinata'ya baktı. "Ne yaptın kız oğlana, kuyruğun gibi peşinde hep?" Dirseğiyle dürttü.
"Ne yaptım be?" Hinata kaşlarını çatıp çantasına asıldı. Bir dakika sonra Naruto'nun arabası dükkan önündeki kaldırımın önünde belirdi ve kornası çaldı. "Gidelim hadi."
"Vay be..." Tenten hayranlıkla gitti. "Beni iki kere tokatla, anneme yolla, bu ne böyle?" Arabayı görmüştü, ama içine binmek tamamen farklı bir histi.
(Arabayı 2. paylaşımım, ama ilkinde galiba adını vermeyi unutmuşum :D Birazdan öğrenirsiniz.)
"İlk defa görmüyorsun." Hinata yürüyordu. "Kız yürü hadi, aval aval bakma." Tenten hızla kendine gelip araca gitti. Naruto kapıyı açtı, daha doğrusu yukarı doğru açıldı.
"Vay canına..." Tenten şaşırdı, Hinata ise araca atladı. "Bekle bir dakika..." Tenten duraksadı. "Ben nereye oturacağım?!" Araç 2 kişilikti!
"Sıkışın işte." Naruto omuz silkti. "Şişko değilsin ya, sıkışıver şuraya bir yere." Tenten somurtup yanağını şişirdi ve araca bindi. Hinata'nın kucağına.
"Tatlım." Tenten sırıttı. "Beyaz atlı..." Kaşlarını çatıp mırıldandı. "Prensesin geldi."
"K-Kalsın." Hinata kenara kaymaya çalışınca ikisi de koltuğa oturup sıkıştı, Naruto kapıyı kapattı.
"Tamam, adres neresi?" Naruto aracı sürmeye başladı, önce Tenten'i bırakıyordu.
"Bak canım," Tenten cama yaklaşıp eliyle göstermeye başladı. "Şuradan sağa dön, sonra sola, dümdüz git..."
"Sadece adresi söylesen de olurdu." Naruto mırıldandığında Tenten adresi verdi.
"Araban yakıyor ha." Tenten her yeri ellemeye başladı. "Camlara bak, sakız gibi pırıl pırıl." Naruto gerginlikle güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zambak Vadisi (NaruHina AU)
FanficVeeee Gooool! Naruto! Naruto! Naruto! Bunlar bütün maçlarda duyulan sözlerdi, sanki bir kanun gibi. Naruto Uzumaki, Konoha Milli Takımının sarı şimşeği, parıldayan yıldızı, yükselen genç şöhreti, sahaların atılgan şampiyonu. Hayallerine kavuşup dolu...