Bölüm 16- Son?

1.8K 116 410
                                    

Şatafatlı beyaz Uchiha villasına pırıl pırıl parlayan siyah 2018 Koenigsegg Agera RS geldi, büyük bahçenin büyük demir kapılarının önündeki geniş kaldırıma park etti. Hemen gözleri üstüne çekti, diğerleri gibi özel ve lüks bir arabaydı, çok nadir olan bir arabaydı aynı zamanda. Üç katlı villanın balkonlarında olanlar görüyordu rahatça.

"Yeni elbiseler almam lazım." En üst balkonda pembe saçlı bir kız, arkadaşları ile konuşuyordu. "Yeni stil mi denesem?" Saç modelinden sıkılmış gibiydi. Dizlerinin biraz üstüne kadar olan koyu kırmızı kolsuz bir elbise giyiyordu, ve

"Nasıl uygun bulursan." Sarışın arkadaşı da cevapladı, çok da ilgisini çeken bir konu değil gibiydi. "Vay..." Bahçe girişine bakınca tanıdık olan Naruto'yu ve yanındaki yabancıyı gördü. "Ne kadar yakışıklı olmuş öyle..." Tipini görünce hayranlığını belli etmeden edemedi. Tabii arkadaşları da.

"Hemen yenisini mi bulmuş?.." Sakura kaşlarını çatıp mırıldandı. Nedense kötü hissetmişti Naruto'nun kendisinin yerini hemen başkası ile doldurması.

"Yakınlıklarına bakılırsa bunlar işi ciddi ilerletmiş." Sarışın arkadaşı yorumunu koydu.

"..." Sakura hiç hoşnut değildi. Sırf parti için sokaklardan rastgele ayarladığı hayran bir kız falan olmalıydı, bu kadar kısa sürede ilişkiye girmesi imkansız. Gerçi Sakura'yla hemen bir ilişkiye girmişti tabii ama...

"Ne oldu kızım? O kıskanç bakışlar da ne öyle?" Arkadaşı gergince gülüp sordu.

"Kapa çeneni İno." Sakura anında tersleyip soruyu cevaplamaktan kaçındı, ama bakışlarını bir an bile ayırmadı o çiftten.

"Nedir senin bu tavrın?" İno bir an kızdı, sonra elleri ağzına gitti. "Yoksa... Naruto'dan mı hoşlanıyorsun?!"

"Tabii ki hayır, sersem!" Sakura sertçe çıkıştı. "Sadece..."

"Sadece ne?" İno somurttu. "Sakın bana onu kıskandığını söyleme."

"..." Sakura ise yeni gelen çifti izledi. Naruto ve yanındaki kız gayet güler yüzlülükle karşılanıyor, aynı şekilde onlar da kendilerini karşılayanları karşılıyordu. Tabii ki futbolcu erkek arkadaşlar hemen başlarına uçup onları karşılayan ilk insanlar olmuştu, sonra gitgide havuza, sonra da etrafındaki ve içerideki kalabalıkla karşılaştılar. Naruto onları yanlarına gelip karşılayanlara kız arkadaşını tanıtıyordu. Kızın yanında oldukça gururlu ve güler yüzlüydü, araçtan indiklerinden beri önce el ele tutuşurken daha sonra arkadaşları onları karşılamaya gelince Naruto elini yeni kız arkadaşının beline koymuş, neredeyse hiç ayırmamıştı. Kıza gelirsek, bu yabancı da bir o kadar mutlu görünüyordu. Tıpkı Naruto gibi o da aynı şekilde gülümsüyordu, hatta bembeyaz parıltılı gülümsemesi herkesi kendine hayran bırakacak türdeydi. Sakura'nın aklına gelen ilk şey, bu kızın başka bir yerde bir şarkıcı, aktris veya başka türden bir sanatçı olduğuydu, tabii ki sosyal medya kraliçelerinden biri olarak böyle birisini hiç görmediği için bu ihtimaller devre dışı kalıyordu.

O zaman kimdi Naruto'nun yerini ayrıldığı gibi doldurduğu ve birlikte ikisinin de mutlu olduğu ilişkiye giren bu güzel kız?

"Aman Tanrım..." İno şaşırdı. "Gerçekten onları kıskanıyorsun."

"Kıskanmıyorum!" Sakura diretti. "Sadece..." Derin bir nefes aldı. "Yerime hemen birisini bulup bu kadar mutlu olması... Baksana, ne kadar yakışıklı oluverdi bir parti için. Çıktığımız günlerde hiç böyle olmamıştık sanırım..."

"Sanırım mı? Mutlu olması mı?" İno kaşlarını çatıp güldü. "Kafayı mı yedin sen? Ciddi ciddi kıskanıyorsun." Sakura sustuğuna göre durumu kabul etmişti. "Bak." İno ciddileşmeye başladı. "Kıskanmanı doğal karşılardım, ancak birincisi, Sasuke ile çıkıyorsun. İkincisi, Naruto ile hiç böyle mutlu olmadığınızı söylemiştin, ama yaptıklarından sonra hâlâ yaşadığın için dua etmelisin." Bu cümlenin ardındaki soğukkanlı mesaj gayet açıktı. "Üçüncüsü, hem gerçek bir ilişki yaşamadınız, çocuğu kandırdın, üstüne parasını yedin, hem ondan hiç o anlamda hoşlanmadığını söylüyorsun hem de onu kıskanıyorsun. Yakışıklı olmasına özellikle değinmeni saymıyorum bile. Kendine gel."

Zambak Vadisi (NaruHina AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin