Bölüm 6- Kira

2.1K 145 214
                                    

Biraz geciktim ama çok zamanım olmadı bu hafta.

Sonraki gün sabahın 5'inde kalkıp hazırlanan Hinata, kız kardeşi ve babası uyurken onlara kahvaltı hazırlayıp dışarı çıktı. Üzerinde açık mor kapşonlu ceketi ve siyah bluzu vardı, uzun düz bir siyah etek ve siyah çorap üstüne siyah ayakkabılarını giyiyordu, saçlarını ise düz bırakmıştı.

Ve Naruto geldi, arabası evin önünde durdu. Asıl nokta, Hinata'nın onu aramamış olmasıydı, gelmesini de ummuyordu. Tam evden çıkınca aracı sokağa girmişti ve evin önüne gelmişti.

Enteresan. Tam zamanında gelmişti...

"Hey." Naruto camı açıp hafifçe gülümsedi ve başıyla gelmesini işaret etti. "Servis hazır -tebayo." Sırıttı, sonra Hinata'nın dalgın yüzünü görünce sırıtışı kayboldu ve arabadan indi. "Hey." Hinata bir an kendine gelip ona baktı. "İyi misin sen?"

"İyiyim." Hinata hızla cevapladı. Tabii ki iyi değildi, bugün kirayı ödemesi lazımdı. "Geç kalmayalım."

"Tamam." Naruto endişelenmişti, bir şey sakladığına emindi. Ama çenesini kapalı tuttu, dün geceyi çok net hatırlıyordu. Hazır etkisi bitmişken, tekrar üstüne gitmemeliydi. İkisi de arabaya geçti ve yola koyuldu.

Hinata ise Naruto'nun bugün orada olmamasını çok istiyordu, berbat hallerini görmemeliydi. Utancından kahrolurdu, onu böyle bitap vaziyette görmemeliydi. Gerçi neden böyle düşünüyordu, pek emin değildi. Ama itiraf etmeliydi, etkilenmişti, onu reddetmesine rağmen geliyordu...

Yine de acele karar vermemek lazımdı.

"Geldik." Naruto aracı durdurunca araçtan indiler. Dünkü konuşma ikisinin de aklındaydı ama o konuda tek bir çıt bile çıkarmadılar.

"Teşekkürler." Hinata gülümsedi ve birlikte kafeyi açıp dizdiler, Tenten biraz sonra gelmişti.

"Günaydın." Esnedi ve şaşırdı. "Ne ara açtınız?"

"Hızlıyız." Naruto omuz silkti. "Ve günaydın."

"Günaydın." Hinata onu karşıladı ve içeri geçti. "Kahvaltı yapan?" Hinata mutfak kısmındaydı.

"Yapalım." Tenten esnedi.

"Ah," Naruto yapmayacak gibiydi. "Anneme söz verdim kahvaltıda orada olacağıma." Tenten ve Hinata birbirine baktı. Aslında Hinata bunun bugünlük daha iyi olacağını düşündü, mümkünse Naruto bugün hiç gelmemeliydi.

"Tamam." Tenten konuştu.

"Görüşürüz, sonra uğrarım." Naruto el sallayıp oradan ayrıldı, kızlar ise işlerinin başına geçti.

***

Naruto eve geldi, ailesiyle kahvaltı yapıyordu, bir yandan yeyip diğer yandan konuşuyorlardı.

"Yine ne oldu?" Kushina kaşlarını çatıp Naruto'ya sordu, yüzündeki cansız ifadeyi hemen algılamıştı.

"Bir şey olmadı." Naruto sıradanlıkla cevaplayıp yemeye devam etti. Sonra duraksayıp onlara baktı, ebeveynleri kıpırdamadan ciddiyetle ona bakıyordu. Sıkkın bir nefes verdi. "Tamam, bir şey oldu -tebayo."

"Öt bakalım." Minato cevap bekledi.

"Dün gece Hinata'yla konuştum."

"Şu kafeci kız mıydı?" Kushina merakla sordu.

"Hm." Naruto doğruladı. "Oturup konuştuk, arkadaş olalım dedim. Kabul etti."

"Ee, ne var ki bunda?" Minato merakla sorunca Kushina onu dürttü, sonra anladı ne olduğunu. "Oh..." Naruto'nun ondan hoşlandığını biliyordu, öylece arkadaş olmak elbette biraz berbat bir his olmalıydı, daha fazlası olmak varken.

Zambak Vadisi (NaruHina AU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin