"Suna bu yıl ilk kez gol yedi, ikinci yarıda..." Spiker yorumunu yaparken diğerleri gibi sahaya bakarken koşan Naruto'yu gördü. "O da ne? Konoha'nın Sarı Şimşeği sahayı inanılmaz hızda terk ediyor!" Eline geçen bilgiye baktı. "Konoha Naruto'nun yerine yedek oyuncu koyuyor! Naruto bilinmeyen bir nedenle maçı terk ediyor!.." Şaşkınlıkla konuşurken bütün izleyici kitlesini merak sarmıştı, stadyumdan ekran başındaki milyonlarca insana kadar. Futbol yıldızı ilk defa maçı terk ediyordu.
Naruto ise çoktan sahadan ayrılmıştı, üstünü bile değiştirmeden soyunma odasından cüzdanı, telefonu ve anahtarlarını alıp hızla koştu. Her ne olduysa, zamanında yetişmeliydi.
Stadyumdan hızla çıkıp iki takım için özel olarak ayrılıp korunan otoparka girdi ve siyah lüks aracına atlayıp gaza bastı. Çok hızlı sürüyordu, ancak kırmızı ışıkta trafik sıkışınca durup ışığın değişmesini sabırsızlıkla beklemeye başladı, parmaklarıyla direksiyona solurken burnundan hızlı soluklar alıp veriyordu. Telefonu da yan koltuğa atmış-
Sahi, neden telefon açmıyordu ki, bu kadar endişelenmek yerine? Belki gereksiz yere endişeleniyordu?
Telefonu alınca meraklanmadan edemedi. Mesaj vardı. Hemen açtı. Tenten'dendi bu.
Tenten:
Naruto. Hinata'yı maçta görmeyince endişeleneceğini biliyorum.
Sana tek diyebileceğim, sen maçtayken onun bankada olacağı, merkez şubesinde.Yeşil yanınca hemen gaza bastı, araçların önüne geçip durarak trafikte kornaların ötülmesini sağlarken hiçbir şeyi umursamadan aşırı hızda aracı sürdü.
***
"Pekala, bayan Hyuga." Hinata pembe bluz üstüne önü açık gri bir ipli kapşonlu ceket ile ayağının yarısına kadar olan koyu gri renkte düz bir etek ile siyah ayakkabı giyiyordu, mavi saçları düzdü, şu anda bankada üst kattaydı, camlarla çevrili kapı yerine boşluk olan müşteri hizmetlerinden birinde görevli bir adamla görüşüyordu. "Bütün işlemler tamam. Onaylıyorsanız, bu formu doldurmalısınız." İç içe katlı birkaç sayfalık kitapçık verdi.
"Tamam." Hinata kitabı ve bir kalem alıp masaya koydu, formu okurken yüzü solgundu. Kalemi kağıda götürüp sayfaları çevirip imzaladı. "Tamam." Bütün işlem tamamdı.
"Şimdi onayınızı sisteme girince kredinizi alabilirsiniz." Adam formu alıp bilgisayara döndü ve işlemleri bitirmeye başladı, Hinata ise derince soluklandı, kalbi hızla atıyordu nedensizce. Naruto'ya söz verip buraya gelmek, her şeyi ondan saklamak... Belki de nedensizce atmıyordu o kalp hızlıca.
Derken bankada yankılanan ayak seslerinden birisinin bu tarafa doğru koştuğunu anladılar. Birkaç saniye sonra da koşan kişi girişte nefes nefese kalarak belirmişti. Bir saniye cam kenarlara tutunurken Hinata ve banka çalışanı sarışına şaşkınlıkla baktı.
"Oh, Naruto Uzumaki?!" Daha doğrusu, sadece adam şaşırdı, Hinata hiçbir ifade takınmamıştı onu görünce.
"..." Naruto bir saniye Hinata ile bakıştı, mavi gözleri sinirli görününce aynı ifade beyaz gözlere de geçti. Hiçbir şey demeden masaya gelip adamdan formu kaptı ve yırtıp kenardaki sepete attı ve Hinata'nın karşısına oturdu.
"A-Ama-!" Adam ise şok olmuştu, burada ne oluyordu? "Bu yasa dışı!"
"İşlemi iptal et." Naruto adamı duymazdan gelip emretti, ancak sadece Hinata'ya bakıyordu biraz çatık kaşlarla. Hinata ise bu olanlardan utanıp bakışlarını aralarındaki küçük cam sehpaya düşürdü. Sarı forma, mavi şort ve uzun futbolcu çorabı altına koruma takması ve siyah çizgili beyaz krampon giymesi, terlemesi ve teninin biraz kırmızı olması maçtan çıkıp buraya koşturmasına işaretti, hiç durmadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zambak Vadisi (NaruHina AU)
FanfictionVeeee Gooool! Naruto! Naruto! Naruto! Bunlar bütün maçlarda duyulan sözlerdi, sanki bir kanun gibi. Naruto Uzumaki, Konoha Milli Takımının sarı şimşeği, parıldayan yıldızı, yükselen genç şöhreti, sahaların atılgan şampiyonu. Hayallerine kavuşup dolu...