On beş tatilin bana yaramadığı karlı bir kış sabahıydı. Karın beyazlığıyla pencereden yüzüme çarpan ışık ve annemin "Daha ne kadar yatmayı planlıyorsun?" sesleriyle uyandım.
17 yaşında sakin bir kızdım, oldukça sıradan bir hayatım vardı taki o güne kadar...
Dün gece çok fazla uğraşıp şarjını bitirdiğim telefonuma kaydı elim. Çok fazla arayıp soranım olmazdı tabi kız kardeşim kadar yakın olan Melis'i ve iki ayda bir mesaj atan eski sevgilimi saymazsak. Onu çok seviyordum ama anladımki beni gerçekten sevmiyordu. Bana sevgilisi gibi değil ona ait bir eşyaymışım gibi davranıyordu. Bende dayanamayıp ayrıldım. Yinede hâla peşimi bırakmıyor. PSİKOPAT.
Telefonumu şarja takıp bir süre açılmasını bekledim. Telefonuma bakmadan güne başlayamıyordum dediğim gibi çok fazla arayıp soranım olmasada bu benim için bir alışkanlık haline gelmişti. Telefonum açıldığında kırka yakın mesaj olduğunu gördüm. Bu hayret ve heyecanla mesaj kutusunu açtığımda çok geçmeden hevesim sönmüştü...
Kimden:Melis
-Yaprak telefonu niye yüzüme kapattın?
-Yaprak kime diyorum ben!
-Kızım öleyemmi burada!!Alooo
-Korkuyorum bak iyi değilsin sen sesinden anlarım ben senin......
Haklıydı iyi değildim yüzüne kapatmıştım çünkü tam Melis'le konuşurken anneminde telefonla konuştuğunu duydum. Teyzeme "Yaprak'ıma biricik kızıma iyi bak."demişti. Ne demekti bu ?Anlam verememiştim bu yüzdende hızla telefonu Melis'in yüzüne kapatmıştım .
Yoksa, bu hayır hayır saçmalama Yaprak o kadar da değil! Seni bırakamaz canına kıyamaz yani umarım kıymaz... O benim bu hayatta tutunduğum tek dalım daha babamın acısı tazeyken buna katlanamam. Bunu bize yapamaz...
Bu kötü düşünceler beynimde dönüp dururken annemin sesiyle irkildim "Yaprak neredesin sen kız gece kuşu gibi sabahlara kadar oturursan uyanamazsın tabi."diyerek kendi kendine söyleniyordu. Onu daha fazla kızdırmamak için hafifçe doğrularak "Uyandım anne uyandım geliyorummm."dedim, dememle geri cevap vermesi bir oldu "Sus kız anneye cevap verilmez atarlı cadı " diyerek kıkırdadı. Yüzümde bir tebessüm oluşmuştu onun bana bu şekilde hitap etmesi hoşuma gidiyordu.
Mutfağa doğru yaklaştığımda çift kaşarlı tostun koksusunu alıyordum. İçeri girdiğimde annem hızla beni kucakladı şaşkınlığıma aldırmadan "Günaydın benim güzel atarlı cadım." dedi. Sonra tam bir şey söyleyecektim ki lafı ağzıma tıkayıp"Hadi tostun soğuyacak en sevdiğinden yaptım ben de hemen masaya geliyorum." deyip gözleri dolu dolu mutfaktan çıktı. İçimdeki ses konuşmaya başladı ne oluyor Yaprak? Yoksa dünki konuşmalar... Harakete geçmelisin...
Tam bunu sorgulamak için masadan doğruldum ki..
"Pattttttttt!"
Duyduğum sesle irkildim çığlık atmaya başladığımdaysa her şey için çok geçti.....
Oy kullanmayı unutmazsanız çok sevinirim umarım beğenirsiniz...❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar Yaprağı #Wattys2018
ChickLit17 yaşında sakin ve başarılı bir kız..-dı. Taki hayatının yıkılış noktasını yaşayıp rüyadan uyanana kadar. Hayat onun için önce toz pembe gibi görünüp daha sonra ters köşe yaptığında Yaprak için pembeden ziyade sadece toz yığını kalmıştı. Artık o to...