Medya:Thalia Crawford/ Yaprak Sezel
Medya:Emre Aydın-Hoşçakal
Bu şarkıylada dinleyebilirsiniz😊
---> Cavetown- Fool"Biz Rüzgar'la,"
Diling! diling! diling! diling!
Ah benim canım telefonum gel sarılacağım sana. En son çalma sesi "Ara beni öptüm seni seni " olarak ayarlıydı iyi bari değiştirmişim. Dur birde ekrana bakayım aha vallahi canını yediğim Melis arıyor. Aferin kız kurtardın beni. Şapşal şey.
"Ben telefonuma bakıp hemen döneceğim, izninizle."
Toprak amca bıkkınlıkla kafasını sallayıp beni onaylarken telefonumu açmak için müsait bir odaya geçtim.
-Alo Melis?
-Kız Yaprak ne yaptın? Dayanamadım aradım.
-Aferin Melis iyi yaptın. Ay bu adam sıkıştırıyor beni ne yapacağım?
-Ne bileyim Nefes teyzeye ne söylediysen onada aynılarını söyle.
-Melis bir sorunumuz var.
-Neymiş kız?
-Ben Nefes teyzeye dediklerimi unuttum.
-Ha şöyle! İyi halt ettin Yaprak, uf o zaman Nefes teyzenin anlatmasını iste başka çare kalmadı.
-Peki geri ararım seni öpüldünüz Melis hanım -ve sırıtılıp çirkin bir muağhh sesi çıkarılır-
-Iyk bayramda eli öpülen teyzeler gibi vakumladın mı Yaprak telefonu.
-Hee bir tane daha alırmıydınız efenim?
-Yok yok yeter bir tane hadi bende öptüm git artık.
Telefonu sırıtarak kapattığımda içime the flash kadar hızlı çöken sıkıntıyı neye borçluyum? Korkudan salonun yerini bile unuttum, aha durun buldum Esin'in çıktığı yermiş. Neden tam ellerimi havaya doğru kaldırıp dua etmeye başladığım anda gelirsin ki?
Esin;
"Yaprak abla? Ne yapıyorsun koridorun ortasında biri mi öldü neyin duası bu?""Aaa Esin, ııı şey ne duası ııı şey yapıyordum ben şey.."
"Ney?"
"Kelebek girmişte evin içine onu tutmaya çalışıyordum."
Sahiden mi daha güzel bir yalan bulamamışmıydım?
"Anlıyorum. Neyse geçmiş olsun anneme anlattırdı babam abim yine boştan yere birini dövmüş."
Yine derken? Bu çocuk mafyamı da sürekli birilerini dövüyor. Ay yine it Meriç geldi aklıma. İt it it! Neyse ben konuma döneyim.
"Yine derken?"
"Yani, Lavin ablayla olduğu zaman da böyleydi bu. Okullarında ki gezide öğrencilere rehberlik yapma görevi verildiğinde bir turist Lavin ablaya 'Hi!' dediği için abim yüzü morarana kadar dövmüştü."
İçimdeki kıkırdamaya engel olamasamda Lavin denilince anlamadığım bir burukluk yaşıyorum. Neyse en azından açıklama geriliminden kurtuldum hadi yine iyiyim..
🍁🍁🍁
Sabah ışıkları içeriyi doldururken kalkmak ve kalkmamak arasında ikilemde kalıp hafifçe doğruldum. Uyanmayı sevmiyorum çünkü her kalktığım sabah annemi benden götürecek gibi geliyor. Oysa insanlar sadece bir kez kaybedilir.
Olsun ay güneşten daha güzel..
İyice gerinip esnedikten sonra perdemi kapatıp ışıkları engelledim ve kulağa hoş gelen bir tınıyla şarkı mırıldanan Rüzgar'ın yanına inmek üzere pijamalarımı değiştirdim. Dün akşam annesi her ne kadar ısrar etsede kendi evinde kalmak istediğini söylemiş ve benide arkasından sürükleyerek eve getirmişti. Mız mız çocuklar gibi huysuzca davranmış ve ona bakmadan gidip hemen yatmıştım ama haklıydım! Ben Esin'le iki konuşur gıybet yaparız diye seviniyorum beyefendi kendi keyfinin kahyasını dinleyip beni eve getiriyor. Haksızlık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonbahar Yaprağı #Wattys2018
ChickLit17 yaşında sakin ve başarılı bir kız..-dı. Taki hayatının yıkılış noktasını yaşayıp rüyadan uyanana kadar. Hayat onun için önce toz pembe gibi görünüp daha sonra ters köşe yaptığında Yaprak için pembeden ziyade sadece toz yığını kalmıştı. Artık o to...