Bölüm 1

5.7K 94 20
                                    


Berk uyandığında, ağzına gelen saçların sahibinin kim olduğunu hatırlayamadı. Direk tuvalete koştu. Dün akşam defalarca boşaldığı için çok çişi gelmişti. Kendi evi olmadığı için tuvaleti biraz zor buldu. Rahatlayınca sabahlara kadar seviştiği kişinin, dün akşam barda tanıştığı sarışın olduğunu anımsadı. 

  Hemen evden çıkıp özürlüğüne kavuşmak istiyordu. Çünkü ona göre bir kadına bağlanmak hayatında başına gelebilecek en kötü şeydi. Elbiselerini almak için odaya tekrar döndü. Üzerini giyip odadan çıkacakken kızın çıplak memeleri dikkatini çekti. Damarlarındaki bütün kan hızlı bir şekilde akmaya başladı. Penisinin tekrar sertleştiğini hissedince , sırt üstü yatan kızın yanına gelip, nefes aldıkça yükselip alçalan memelerine yumulmaya başladı. 

Kızın kokusu tekrar başını döndürmüştü. Bir anda saldırmaya hazır bir köpek gibi kızın üstüne çullandı. Memelerinden başlayıp kasıklarına kadar her noktayı öperek indi. Kontrolünü kaybedince öpmekle beraber emmeye ve bazı yerlerini ısırmaya başladı. Kız saçlarını tutup Berk'in kafasını rahminden içeriye sokarcasına bastırdı. Berk 2 parmağını kızın vajinasına sokup, klitorisine attığı dil darbeleriyle kızın aklını başından almaya başladı. 

Karanlık Üniversite (+15 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin