Bölüm 38

323 4 0
                                    


Berk hafif esnedi. ' Uykunu alamadın mı ? ' dedi Çağla.

- Otobüs yolculuğundan nefret ediyorum. Benim için eziyet gibi.

- Valla ben otobüste çok güzel uyuyorum. Böyle 1 hafta dünya turu olacak . Uyuya uyuya dünyayı gezeceğim.

- Hep merek ederim kızlar yüz üstü nasıl uyuyor.

- Neden ki ben hep yüz üstü uyuyorum . Zor değil

- Yani öndeki ikizler rahatsız etmiyor mu ?

- Haha yok be yastığa gerek bile kalmıyor ..

- Hava yastığı gibi olunca tabii.

- Ya Berk normal de bu kadar rahat konuşan biri değilim. Senin yanında oluyor..

- Sorun yok. Böyle olman benim daha çok hoşuma gidiyor.

- Ben bi tuvalete gidip geliyorum

           Çağla çantasını alıp tuvalete gitti. Büyük ihtimalle makyajını falan tazeliyecekti. Bu kızları anlamak zor çok güzel olsada, sürekli kendilerini rahatsız hisseder saçını başını düzeltir. Makyajı taze olsa bile tekrar tekrar tekrar yeniler.

      Berk doğum günü hediyesi için avm'ye gitti. Telefon defalarce kez titredi. Bir türlü karar veremiyordu. Birisine hediye almak dünyada ki en zor şeydi onun için. Çünkü aldığı hediye akılda kalıcı olsun istiyordu.

            Bilmem kaçıncı kez çalışında açtı telefonu ' Nerdesin Berk. Önemli bir şey mi oldu çok meraklandım' dedi Çağla. ' Sorun yok geliyorum hemen ' dedi.

        Çağla Eyfel kulesi desenli hediye paketini görünce şaşkınlığını gizleyemedi. Berk'ten böyle bir incelik daha önce görünmeyen bir şeydi çünkü. Paketi açtığında gördüğü şey bir IPHONE X'ti. 

         Önemli olan tabikide hediyenin fiyatıydı. 'Berk ben bunu kabul edemem ' dedi Çağla.

- Neden kabul edemezmişsin.

- Çünkü çok pahalı. Hem sen nasıl aldın bunu. yok olmaz. Sen kendine böyle telefon almazken bana niye alıyorsun.

- Böyle gösterişli bir telefona ihtiyacım yok. Fişi paketin içinde, istersen daha ucuz bir telefon arta kalan parayı kullanırsın. Bu sana kalmış bir şey. Bunca zaman bana çok şey kazandırdın.

     Her zaman yanımda oldun. Yanında olmayı seviyorum. Bana çok iyi enerji veriyorsun. Bence sen daha fazlasını bile hak ediyorsun. O yüzden beni mutlu etmek istiyorssan bunu kabul et.

Çağla küçük bir kız çocuğu mutluluğuyla sarıldı. Berk o an çok karmaşık duygular hissetti. Çağla mutlulukten ağlayabilirdi. Yavru kedi gibi bir sesle ' Teşekkür ederim ' diyebildi. Çağlanın dudakları Berk'in boynundaydı. Sarılma bir türlü bitmiyordu. Sanki ömürlerinin sonuna kadar o öyle sarmaş dolaş kalabilirdi. Berk normalde sevmezdi böyle cıvık sevgi yumağı şeyleri. 

Fakat o an Çağlanın kadınsı kokusu başını döndürdü ve Berk o anın güzelliğine bıraktı kendini. Çağla son bir öpücük kondurdu boynuna. Kollarını geri çektiğinde havadaki aşk kokusu halen kokuyordu. ' Daha önce kimse bana bu kadar güzel bir gün yaşatmadı ' dedi Çağla.

- Henüz gün bitmedi bu kadar çabuk karar verme

- Bu kadar mutluluğa kalbim dayanır mı bilmiyorum..

Berk gözlerini kısarak ' Hadi kalkalım ' dedi.

Karanlık Üniversite (+15 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin