Selen bir anda eve gidip sabaha kadar ağlamak istedi. Berk damarana başmıştı. Hiçbir şey bilmeden savurduğu yargılar Selen'i üzdü. İnsanlar neden bu kadar patavazsın. Acımasız. Agzına geleni söylüyorlar. Berk kırdığını fark etsede yapacağı bir şey yoktu.
' Özür dilerim amacım seni kırmak değildi ' dedi. Kendince özür dilemeye çalışıyordu ama Selen bir kere kırıldığı zaman orada durmazdı. Kalktı hesabın yarısını ödedi. Berk ne kadar konuşmaya Selen kısa cevaplarla geçiştirdi.
Kafeden çıkarkende Berk'i beklemedi. Kafasını öne eğdi hızlı adımlarla uzaklaştı. Berk arkasından koşup konuşmayı düşündü. ' Sikerim nazını da kaprisinide ' deyip vazgeçti. Bu kadar ufak bir olaya büyük tepki vermesi Berk'i şaşırtmıştı.
Kızlar zaten böyle değil mi ? Herşeye fazla anlam yüklerler ' diye düşündü. Fakat ne akdar umursamaz olsa daima duygusal bir tarafı vardı . Telefonu çaldı. Acaba Selen mi aradı diye umutla baktı. Arayan Çağla'ydı. Berk'in eski sevgili ama arkadaş olarak ayrılmışlardı. Berk isteksiz bir şekilde açtı telefonu. Çagla'nın ince sesi hafifte olsa mutlu etmişti Berk'i .
- Berk
+ Efendim
- Nasılsın
+ Eh işte sen
- İyi . Ne oldu seni üzmek kolay değildir.
+ Sesini duydum daha iyi oldum. Sorun yok
- Neden benden saklıyorsun. Biliyorum dertlerini anlatmazsın ama ben dinlemek istiyorum
+ Biliyorum bu dünyada beni anlayabilen ve bunca zaman dayanabilen tek kişi sensin.
- Hadi anlat
+ Yeni bir kızla tanıştım. Çok hoş , zeki, akıllı. Biliyorum bunlar aslında benim onda gördüğüm şeyler. ama ne olursa olsun yanında oldugum zaman huzur veriyor bana. Bütün bu hayatın çirkinliğinden uzak tutuyor. Onun yanındayken dünyanın yaşanabilir bir yer olduğuna inanmaya başlıyorum.
- İlginç. Aşık mı oluyorsun ?
+ Bilmiyorum. Bence basit bir hoşlantıda olabilir.
- Aşk mı hoşlantımı bunlara pek fazla takılma. Aşk dediğin olay 3 harften oluşan birşey. Kadınlar erkeklere aşık olmazlar. Onlar aşk yaşamayı severler.
+ Çagla sanırım ben seninle evlenecegim. Senin ve benim üniversitemiz bitsin. Direk yıldırım nikahı.
- Boş hayaller verme bana. Benimle ciddi düşünseydin. Terk etmezdin.
+ Çağla seni üzmemek için böyle bir şey gerekliydi. Ben kendimi biliyorum. Ne kadar aşkımdan ölsemde başka kızlarla takılacağım. Uzun mesafeli ilişkiler bana göre değil. Hem seni kandırsam yalan söylesem hoşuna gider mi.
- Berk anlamıyorum seni
+ Bende anlamıyorum. Sadece zaman ver bana
- Ya zaman seni benden alırsa. Berk ben çok korkuyorum seni kaybetmekten. Diyorsun şu kızdan çok hoşlanıyorum. Ya aşık olursan ya onunla evlenirsen.
+ Çağla sen mükemmel bir kızsın. Kimsenin seni oyalamasına izin verme. Benim bile. Hayatını yaşa üzülme hiçbir şey için. Eğer kaderimizde varsa. Hayat bizi yine birleştirir .
- Senden sadece şunu istiyorum. Aradığımda telefonu aç beni merakta bırakma. Sadece sesini duyayım.
+ Tabikide. Seninle konuşmak banada iyi geliyor. Çok teşekkürler aradaığın için. Sesini duymak güzeldi.
- Senin de . İyi bak kendine.
Berk doyumsuz birisimiydi. Çağla ile bu kadar ciddi düşünürken nasıl oluyorda bu kadar uzak kalabiliyordu. Siz bile Çağlayı ilk defa duyuyorsunuz. Daha Berk hakkında duymadığınız bir sürü şey var. Fakat uzaktan ilişki herkes için çok zordur. Belkide Berk maymun iştahlı biri olduğu için bu durumda. Fakat hep fazlasını isteyen insan elindekini de kaybetmez mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Teen FictionBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.