Tiyatro çalışması okulun spor salonundaydı. Berk 10 dakika erkenden gitti. Bir yere vaktinde gitmek istiyorsan 10 dk erkenden git. Her hangi bir soruna karşılık. Eğer beklemek istemiyorsan kimseyi de bekletme.
Koşu pistinde bir sürü insan koşuyordu. Berk telefonu çıkartıp. Tiyatro Topluluğunun numarasını cevirdi. Kısa saçlı zayıf minyon birisi telefonu açtı. Berk yanına doğru giderken. Hoş sesi tekrar duydu. Bir an duraksadı. O ses bu erkek görünümlü insandan mı çıkıyor diye şaşırdı. Telefonu kapattı.
- Ben tiyatro topluluğu için gelmiştim. dedi.
+ Evet. İlk olarak koşmakla başlıyoruz. Katılabilirsin arkadaşlarına
Berk şaşkın bir ifadeyle kafasını onaylar şekilde salladı. Çünkü saçının bu kadar kısa olmasına rağmen kadın güzelliğinden bir şey kaybetmemişti. 3 tur koştuktan sonra daire oluşturup esneme hareketleri yaptılar.
Isınma hareketleri bitince pembe saçlı kız ortaya geçip diyafram egzersizleri yaptırdı. Bu egzersiz sesi doğru kullanmak için yapılıyordu. 2000 kişilik sahnede en arkadaki insan bile sesini duymalıydı.
Pembe saçlı kız egzersizleri yaptırdıktan sonra. Gözleri çekik şirin bir kız ortaya geçip diksiyon egzersizleri yaptırmaya başladı. Bu kadar profesyonel bir çalışma olacağını tahmin etmiyordu. Egzersizler bitince başka bir salona geçip sahnede eğitim alacaklardı. Fakat ilk olarak 10 dakika mola verildi. Sigara tuvalet gibi ihtiyaçlar için. Berk pazarda kaybolmuş bir çocuk gibiydi. Yeni bir ortama girmek, yeni bir mekana girmek ona hep böyle hissettirirdi. Her şeye kolay alışan biri değildi. İç dünyasında bu kadar duygu yüklüyken dışarıdan bakanlar onu duygusuz , buz suratlı biri olarak tanırdı. Mola bitince Sahne hocası sırayla sahneye çıkartıp dogaçlama bir şeyler yapmalarını istiyordu.
Uzun boylu cılız bir çocuk sahneye çıktı. Kendini tanıttı. ' Ben Kadir, edebiyat öğretmeliği okuyorum. İlk defa tiyatroya çalışmasında bulunuyorum ' dedi.
+ Evet Kadir. Sen sahil kenarında bir uçurtma uçuruyorsun. Birden uçurtman Ejderhaya dönüşüyor. bize bunu doğaçla . dedi.
Sahnedeki çocuk neşeli bir şekilde uçurtma uçururken birden kendini yere attı. Aslında tepkisini güzel vermişti. Bir anda ejderha gören bir insan nasıl tepki verirdi ? Berk içinde yüksek bir heyecan duygusu hissetti. Bu kadar insanın önünde sahneye çıkmak onun için kolay değildi. Tiyatro topluluğu kalabalık olduğu için ona sıra gelmemişti bile. Çalışma bitince herkes dağıldı. Berk yürürken 2 kız da aynı yöne doğru gidiyordu. Yanlarına gidip ' Nereye gidiyorsunuz? ' diye sordu. Kızlar Berkin yüzünü biraz önce çalışmada gördükleri için hemen tanıdılar.
Kısa boylu kız ' Eve gidiyorum. Benim ev a101 in karşısındaki apartmanda ' dedi. Berk pek dinlemedi bile. Tüm dikkatini diğer kıza vermişti çünkü. Uzun boylu düzgün fizikli kız. Ben yurda kalıyorum ama giriş saati geçti ' Berk bir an kendini şanslı hissetti. Kalacak bir yer bulamazsa eve gelmesini teklif ederim diye düşündü. Havadan sudan okuldan konuşurken. Kısa boylu kız iyi akşamlar deyip ayrıldı.
Kızla başbaşa kalmıştı. Gözlerinin içine bakıp , ' sen ne yapacaksın peki ? ' diye sordu. Kız çaresiz bir şekilde ' Arkadaşımı arıyorum açmıyor . Onda kalmayı düşünüyordum ' Berk direk eve çağırırsa kız abaza deyip terslerdi. İstersen bir yere oturup kahve içelim. Arkadaşın cevap verene kadar zaman geçer ' dedi. Bu nazik fikir kızın hoşuna gitti. Çaresiz kabul etti.
Bulundukları şehir öğrenci şehri olduğu için. Her sokakta sürüyle cafe vardı. Rastgele birine girip kahvelerini yudumladılar. Berk gözlerine bakıp ' ismin ilaydamıydı ' diye sordu. Aslında bilmiyordu. Sadece şansını denedi. Kız yüzünü ekşitip ' Burcu ' dedi. ' Bende Berk ' deyip elini uzattı. Sohbet koyulaşırken Berk içinden, inşallah arkadaşı telefonu açmazda bende kalır diye geçirdi.
Kız telaşlı bir şekilde arkadaşını tekrar aradı. Berk kızı ürkütmeden evine davet etmeyi düşündü. Fakat en uygun kelimeyi bulamıyordu. Çünkü aklında eve gidince kızı 2li koltukta bağırta bağırta becermek vardı. Ağzından çıkacak kelimeler, abaza birinin kelimeleri olabilirdi. Kız yeşil ışık yakar gibi 'Sanırım bu gün sokakta yatacağım ' dedi. Berk hafif tebessümle ' İstersen bizim koltukda yatabilirsin , sokakta kalmaktan iyidir ' dedi. Kız kendini ağırdan satarcasına isteksiz bir şekilde
' Başka çare gözükmüyor ' diye mırıldandı. Berk geçen aldığı prezervatifleri kullanmak için bundan daha iyi fırsat olamaz diye düşündü. Hesabı ortaklaşa ödedikten sonra , Berkin evine doğru yola koyuldular. Berk kızı ürkütmemek için hiçbir girişimde bulunmuyordu. Efendi salak erkek rolüne büründü. Kız Berk'in amacını fark etmeksizin gönül rahatlığıyla gidiyordu. ' Bu salağın evinde kalırım, sabahta okula giderim. Abaza'ya benzemiyor zaten. Eve gidince de uykum geldi deyip yatarım hemen ' diye düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Teen FictionBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.