Bölüm 10

2.5K 54 4
                                    


 İnsanlar bu dünyaya niye geldi ? Neden geldiler ? Bu sorunun cevabını araken geçiyor zaman. İnsan sorularıyla yaşıyor. Sorularına buldukları cevaplarla. Fakat fark etmiyorlar ki zaman geçiyor. En değerli şeylerini , zamanını bunun için harcıyor. Zamanını neyle harcıyorsun ? Üzülerek ağlayarak , kaderine küfür ederek. Neyle harcıyorsun kendini ? 

    Kadın dünyadaki en güzel şey ' diye düşündü Berk. O nefes nefese kalışlar. Bacaklar , bacakların arası. Terli vucütlar. Yükselip açlanan memeler. 3. defa boşaldıktan sonra kanı çekilen bir yılan gibi bütün enerjisini kaybetmiş bir şekilde yığıldı koltuğa. Başak mecburiyetten bu sexsi yapmış olsada , hayatında yaşadığı sayılı zevklerden birini yaşadığını fark etti. Berk onu her türlü tatmin etmişti.

      İçine girip çıkarken poposuna indirdiği şaplaklar zevki doruk noktalarına çıkardı. Boynunu emerken kendinden geçmişti. Berk'in enerjisi olsa tekrardan yapmayı bile düşündü. Çünkü 1 haftadır masturbasyon yapmaktan o da sıkılmıştı. Bir salatalığın gerçek bir penis karşısında ne kadarda basit kaldığını anladı. Berk sabah uyandığında Başak çoktan gitmişti. Normal sex sabahı kendi gitmiş olurdu. Bu saçma duyguyu ilk defa kendi hissetti. Sabah kahvaltı yapmayı bile düşünmüştü Başak'la Kendini kullanılmış gibi hissetti. Aslında en ufak bir üzüntü bile duymadı. Çünkü böyle olması daha iyiydi onun için. Mutfağa gitti. Emre sevinerek girdi içeri.

- Mesaj attı lan . Mesaj attı mk .

+ Dur bi, dogru dürüst anlat şunu kim mesaj attı.

- Kanka hani anlatmıştım ya. Benim kız işte. 2 gün mesaj atmadım aramadım. O mesaj atmış bu sefer. Valla sen bu işin ustasısın. Önünde eğilir saygı duyarum.

+ Kız sana aşık olmadı. Bi sakin ol. Sadece egosunu tatmin etmediğin için seni yokluyor.

- Nasıl yani..

+ Yanisi eski ilgini istiyor. Ne yazmış onu söyle bi..

- Beni unuttun galiba ' yazmış sonuna gülücük kondurmuş

+ Hemen sevinme. O gülücük sahte zaten. Şuan ki mesajda sahte..

- Nasıl amk ya. Şimdiye kadar hiç o mesaj atmamıştı olum. Bu bile başarı..

+ Ne başarısı. Sen benim dediğim şeyleri yaparsan. Her gün mesaj atıp arıyacak. Bu kadar sevinme sanki her gün 10 kız sana mesaj atıyormuş gibi olmalısın.

- Ne yazayım. Söylesene ne cevap atayım.

+ işlerim vardı yaz..

- Bu kadar mı. Başka bir şey yazmayayım mı. Olum mesaj atmış iki gözümün çiçeği. Allah dualarım kabul oluyor.

+ Kanka ilk önce sakin ol. Sen böyle heyecan yaparsan kızı kaparlar. Kızlar merak etmeyi sever. Gizemli erkeği sever. Sen kendini geri çek. O sana koşarak gelecektir. 

Karanlık Üniversite (+15 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin