Bölüm 35

314 8 5
                                    

    Selen'in yokluğunun 6 günü ve Berk hiç bir kızla konuşmadı. Konuşmayı bırak yüzüne bile bakmadı. Onu en çok üzen şey hayatta ilk defa birisini gerçekten sevecek ken , ilk defa birisine bağlanacakken. Böyle olmaması gerekirdi. Fakat kader yazımızı yazan kişi dertten kederden başka bir şey yazmıyordu.

    Rakı ve yanında meze almak için markete gitti. Dönüşte sokakta çocuklar oynuyordu. O neşeli çocuk seslerinden bir 'Selen' ismi duyuldu. Berk bir an duraksadı. İçi cız etti. Öyle özlemişti ki Selen'i gözleri bir anda dolacak gibi oldu. Hızlı adımlarla eve gitti.

          Bir şişe rakıyı bitirdi. Gözünü açtıgında İzmir otogarında. Selen'in mezarına gitmek istedi ama bilmiyordu. Selen hangi semtte oturuyor , hangi beledeiye mezarlığına gömüldüğünü. Kendi evine gitti. Ailesini uzun zamandır görmüyordu. O yollar o kafayla saniyeler gibi geldi. Çocukluğunun geçtiği mahalleye geldiğinde içinde çocuk telaşı, o ekmek alıp marketten döndüğü çocuk heyecanı vardı.

      Kapıyı çaldı o çocuk elleriyle. Annesi açtı kapıyı. ' Oğlum sen mi geldiiinn. Sevinerek ' Neden haber vermedin ? ' dedi. Berk tepkisizdi , nasıl sevineceğine karar vermedi. Annesi devam etti

- Geç içeri, aç mısın? Dur sana menemen hayırlıyım. Yada sarma yapayım. Ama bekleyemezsin o kadar . Sen kahvaltı yaparken hazırlarım hemen. Pişince yersin. oğlummm çok özlemişim seni. Yol yorğunusundur geç uyu odanda ben hazırlayınca uyandırırım seni.

      Berk uzun süredir hiç bu kadar sevildiğini hissetmemişti. Hiç kimse sizi aileniz kadar sevemez. Bunu defalarca kez yaşamıştı Berk. Böyle bir aileye sahip olduğu için her defasında şükrediyordu Allah'a. İnstagram'da dolaşırken Çağlanında geldiğini gördü. Çağla dertleşebileceği tek kişiydi.

      En nihayetinde bir kızdı. Duygusal durumları en iyi o bilirdi. Watsaptan mesaj attı ' Çağla müsaitsen her zamanki kafede buluşalım mı ? ' diye. Çağla çevrim içi olmadığı için hemen cevap vermedi. Berk'de böyle şeyleri pek önemsemezdi. Uyumaya çalıştı, gözlerini kapattı derken annesi seslendi. ' Hadi yavrum yemek hazır. Uyudun mu yoksa'. Berk annesinin ellerinin değdiği bir yemek için her şeyi feda edebilirdi.

Telefondan bildirim sesi geldi. Mesaj atan kişi Çağla'ydı. ' sen burada mısın. Tabikide olur. saat kaç gibi müsait olursun ? '

Karanlık Üniversite (+15 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin