Selen neden okula gelmedi diye düşündü Berk. Arayıp sormak istedi fakat niye arasın ki. İnsan sevdiği insanı istediği zaman arayabilse keşke. Ama seven insanda sesini duymak için mutlaka bir bahane bulur.
Okulda görmemişti. Gözü hep Selenin oturduğu sıradaydı. Okul Selensiz yine betonla dolu bir hapishane gibi geldi Berk'e. Arasam mı , aramsam mı ' bu ikilimde kaldı Berk.
Selen elinde papatyalarla Ardanın mezarının başına geldi. ' Nasılsın sevgilim. Hatırlarmısın bir gün ben hastalanmıştım. Ben ne kadar belli etmesemde ,sesimden anlamıştın. Hemen eczaneye gidip ilaçlar almıştın bana. Bahçelerden de papatyalar toplamıştın. O gün beni iyi eden şey ilaçlar değildi. Sevgindi. Aşkındı beni mutlu eden. ' Selen papatyaları tek tek topraga dikmeye çalıştı..
' Biliyorum, dalından koparılan bir çiçek tekrar yeşermez. Kırılan bardak tekrar yapıştırılmaz. Banada olan bu. Canımdan koparıldım , yüregımdan kırıldım. Şimdi herkes beni yaşatmaya çalışıyor fakat bilmiyorlar ki. Ben bu dünyada sağ kalmak değil sana kalmak istiyorum sevgilim '
Selen kendini çok güçsüz hissetti. Gözlerinden yıldızlar dökülüyordu yere. Sesi incelmiş kelimeler istemsizce dökülüyordu agzından. Sadece oturup ağlamak istiyordu. Bir yandanda içindeki zehri içindeki acıyı haykırmak ' Allahım ailemi sever gibi sevmiştim. Annemi , babamı , dostumu kısaca herşeyimdi. Elimden aldığın şey buydu. Canımdan bir can aldın anlıyormusun ?
Şimdi soruyorum sana nerde adaletin. Ne bekliyorsun artık benden. Beni yaralı bırakıpta nasıl beklersin insan olmamı ? Berk tüm cesaretini toplayıp Selenin numarasını çevirdi. Telefon çaldı , çaldı , çaldı fakat açılmadı. 'Neyse meşgul heralde ' diye düşündü. İçeriden tıkkk diye ketılın sesi geldi.
Kalkıp kendine kahve yaptı. Oturdu bir sigara yaktı. Uzun uzun baktı evin balkonundan manzaraya. Yolda oynayan çocuklara. Çöpü karıştıran hurdacı amcaya. El ele geçen sevgililer. Birbirini kovalayan kediler. Güzel bir salı günüydü. Güneş olanca parlaklığında aydınlatmıştı sokakları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Подростковая литератураBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.