Bölüm 23

1K 22 5
                                    


 Geçirdiği en sayko hafta sonlarından biriydi. Kendini şanslı hissetti. Bu şansın nedeni ise her zaman hayatın güzelliklerine bakmasıydı. Geçmişteki kötü anıları düşünmek yerine. Gelecek güzel şeylere hazırdı.

     Onun felsefesi , sahip olmadığı şeyleri düşünmek yerine sahip olduğu şeylerle en iyi bir şekilde yaşamaya çalışmaktı. Bu onu pragmatist( Faydacı ) yapıyor. Fakat herkes pragmatist değil mi zaten.

    Bir arkadaşınla sohbet ederken bile faydan olduğu için sohbet edersin. Sohbet etmek karşılıklı enerji akışıdır. Hiç tanımadığın birine selam vermek bile iyi enerji verir. Sevdiğin insanlarla vakit geçirdiğin zaman ise en yüksek enerji akışı olur. Bu yüzden aşık olduğun kişi karşında iken elin ayağına dolaşıyor.

Aslında insan psikoloji hakkında size çok bilgi verebilirim. Fakat insan sıkılgandır. Ben sizi sıkmadan hikayeye yediyorum bu bilgileri. Boş bir aşk hikayesi yazmak yerine hepinize hayat hakkında gerçek bilgiler veriyorum. ( Yazar burada bu kitabı okuyarak neler kazandığınızı   açıklıyor ) ..

Emre mutfakta oturuyordu. Tabi elinden düşmeyen sigarasıyla. Bakımsızdı, belkide hafta sonu dışarı çıkmadı. Evde oturup sigara ve depresyonla geçirdi bütün zamanını. O kadar sessiz diki varlığıyla yokluğu anlaşılmıyordu. Berk ne kadar bencil olsa da , mutsuz birisini görünce kendi daha çok üzülüyordu. Bu onu yardım sever mi yapar ?

     Berk şefkatli bir ses tonuyla ' Yemek yedin mi ? ' diye sordu Emre'ye. Sokakta uyuklayan bir sarhoş nidasıyla ' Dün yedim ' dedi Emre.

- Bu halin ne amunagoyum. Ölü gibisin.

+ Yok bir şey

- Benden mi saklıyorsun. İlla anlatman için yalvaracaksın

+ Beceremiyorum , kendimi çok değersiz hissediyorum.

- Neden böyle düşünüyorsun

+ Aynı hataları yaptım. Fazla ilgi gösterdim. Sıkıldı benden ve aynı boklar. Ben onsuz nefes alamıyorum o ise.... siktiğimin hayatında bizim hiç yüzümüz gülmeyecek anlaşılan

- Sakin ol. Bu konuyu daha önce konuşmadık mı ?

+ Konuşarak bir şey çözülmüyor işte.

- Ben halledeceğim. Sadece biraz güven. Sana bu durumda olmanın sebebini anlatacağım ama şuan canın yandığı için dinlemeyeceksin. Aklında sürekli o var. Şuan depresyon dasın

+ Haklısın ne söylesen de umurumda olmayacak . Tek istediğim o.

- Şimdi eğer onu istiyorsan. Söylediklerimi dikkatlice dinle . Gerçekten onu istiyor musun ?

+ İstiyorum .

- Şimdi insanaları anlamanın en kolay yolu empati kurmaktır ( Ne diyorum ben amunagoyum psikolog gibi konuşuyorum ). Bir kız nasıl bir erkek ister sence ? Böyle en ufak durumda ağlayıp zırlayan güçsüz birini mi? Yoksa her durumda sakin olan, güçlü birini mi ?

+ Böyle düşününce tabi güçlü olanı .

- Şu anki durumun hiç bir kız senin yüzüne bakmaz. En ufak durumda dünyaya hayata küsü yorsun Bu ezikçe bir davranış. Kızlar doğası gereği güçlü ve yönetebilen erkeklere aşık olurlar. Aşk aslında sandığın gibi %100 duygusal bir şey değil. İşin mantığını bilirsen her problemi basit bir şekilde çözersin.

+ Şuan ki durumdan kurtulabilir miyim ?

- Her zaman kurtulabilirsin. Sadece insan psikolojisini bilmelisin. Tabi kız ' Üf sanane be salak ' deyip engellemediyse. Zaten böyle yapan bir kız kezbandır. Kezbanlar içinde üzülmeye değmez.

Karanlık Üniversite (+15 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin