Bölüm 30

728 19 5
                                    


 Evlenmek... Kutsal bir bağla hayatlarını birleştirmek. cidden evlenince herkesin hayatı düzeliyor mu? Hani filmlerde gördüğümüz her şey gerçek mi ? Evlenmek sonsuza kadar mutlu yaşamanın ilk adımı mı ?

Haha cidden kandırılıyorsunuz. Öyle olsa boşanma avukatları taş yemez mi ? Evlenmek dünyanın en zor işi dedem mutlu evliliği şöyle açıklardı. Sonsuza kadar konuşabileceğin biri olmalı , Her gördüğünde aşık olacağın biri olmalı , Çok zeki olmalı seni çekip çevirebilmeli ve bu üçünün de birbirinden haberi olmamalı...

Dedemin yanılmanın en iyi yolu bu üçünün de olduğu bir kız olmasıydı. Buda Selen'de mevcut. Belkide ben öyle görüyorum. Berk'in istediği sadece bir kere evlenmek ve sonsuza kadar mutlu yaşamak. O yüzden çok seçici davranıyordu aşık olması konusunda.

   Emre'nin düştüğü durum ise tam bir saçmalıktı. Kızı tamamen tanımadan, birlikte vakit geçirmeden aşık olmuştu. Neye aşık oldu ki. Hayalinde yarattığı bir kıza aşık olmuştu. Zaten kimse sizi aşık edemez. Siz aşık olursunuz..

  Berk telefonu kontrol ettiğin de , Buse / Çağla ve Selen'den mesaj geldiğini gördü. Sikerim aşkını da meşkini de deyip kapattı telefonu. Duş alacaktı ama ayağa kalkmaya bile mecali yoktu. Kendini yatağa attı. O kadar yorulmuştu ki kıyafetlerini bile değiştirmeden uyudu. 

  Uyandığında saat 5'e geliyordu. Ortalık geceden kalma bir karartıydı henüz. Güneş olanca aydınlığıyla ışıtmamışdı odayı. Anlayacağınız cinler hala cirit atarken gözlerini açtı. 

   Selen'in mesajına baktı ' Berk damarıma bastın. Bu konuda ne kadar hassas olduğumu bilmiyorsun. Aynısı bir daha yaparsan tek bir kelime bile konuşmam ' .. Bu nasıl mesaj mk. Bir soru yüzünden bu kadar büyük tepki niye verilir ki.... Demek ki unutamadı. Halen seviyor...


   

Karanlık Üniversite (+15 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin