Berk yavaş ve kendinden adımlarla Selenin masasına doğru yürüdü. Selenin yanında örgülü saçlı bir kız vardı. Nasıl tepki alacağını bilmiyordu. Pek de umurunda değildi. En kötü terslerdi. Bu da Selenin ilk terslemesi olmazdı zaten. Berk sevecen bir tavırla ' Yemeğini soğutacaksın , bırak şu telefonu ' dedi. Selen içinden ' Yine geldi mk salağı' diye geçirdi.
Hemen yüzünde ciddi bir ifade oluşturarak ' Seni görünce iştahım kaçtı '. Kahretsin Selen bu kadar gıcık bir kız olmak zorun damıydı. Neden bu kadar tersliyor. Daha ne kadar koşturacak ki Berk'i peşinde. Koşmasını da istemiyor. Selen sadece acısını yaşamak için yalnız kalmak istiyordu.
Bu cevaptan etkilenip de vazgeçecek biri değildi Berk. Yüzünde piç gülüşüyle ' Ben seni görünce iştahım açılıyor, Ne kadar ortak yönümüz varmış ?' Selen ne kadar terslerse de aynı istekle aynı öz güvenle konuşabilmesine hayran kalmıştı.
Kolay vazgeçmeyeceğini anladı. ' Sen laftan anlamıyor musun ? İlgilenmiyorum. Tipim değilsin ' dedi.,
- Senin tipin nasılmış ? Nasıl erkeklerden hoşlanıyorsun
+ Senden hoşlanmayacağım kesin!!!
- Bu kadar emin konuştuğuna göre hoşlanmaya başlamışsın bile
+ Ne hoşlanmasından bahsediyorsun. Senden nefret ediyorum ben..
- Sevgi ve nefret duyguları birbirine yakındır.
+ Her ne boksa.. rahatsız oluyorum gider misin ?
Berk masadan kalkıp gitmek ve oturup kalmak arasında kaldı. Kaçmak korkaklara göreydi. Selenin gözlerine karizmatik bir bakış attı ' Rahatsız oluyorsan polis çağır ' dedi. Selen nefret ve Hayranlık arasında kaldı.
Bunca zamandır hissetmediği bir duyguyu hissetti. Tekrar kadın olduğunu. Bunca zaman sonra ilk defa bir erkeğin içine girmesini, memelerini emmesini istedi. Bu isteklere karşılık kendinden nefret etti. Çünkü o Ardaya aşıktı ve ölene kadar böyle kalacaktı.
Fakat Berk'e karşı koyamıyordu. En iyisi bu çocuktan kaçmak olduğunu düşündü. Gözdağı vermek için ' Bir daha rahatsız edersen emin ol polise şikayet edeceğim ' dedi. Sinirle masadan kalktı, arkadaşını da kaldırıp arkasına bile bakmadan gittiler.
Berk beyninde bu olayları değerlendiriyordu. Korkutmak için söylediğini biliyordu. Ve kaçıyordu. Eğer bir şeyler hissetmese kaçmazdı. Karşısında öylece duygusuz beklerdi. Selen... Selen artık onun için bütün önceliklerin, bütün planların başına geçmişti. Selen'e sahip olma fikri onu ele geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Novela JuvenilBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.