Apartmana geldiğinde , hangi dairede kaldığını bilmediğini fark etti. Başağ'ı aradı ama açmadı. Kan bir anda beynine hücum etti. Çok çabuk sinirlenen bir yapısı vardı. Tabi bu sinir saman alevi gibi , bir anda harlar bir anda sönerdi. Sırasıyla bütün dairelerin kapısını çaldı. Kimse kızı tanımıyordu.
6 . denemesinde kapıyı açan kişinin Başak olduğunu görünce, sert sert baktı. Başak süt dökmüş kedi gibi 'Ya kusura bakma telefon sessizdeydi ' dedi
- Sen daire numaranı niye söylemedin ki en başta.
+ Sormadın ki . Hem nasıl buldun dairemi.
- Bütün kapıları çaldım.
Başak etkilenmiş bir şekilde baktı. Amacına ulaşmak için her şeyi yapan , zeki birisi olarak tanımaya başladı. Berk'i odasına davet edip. Ketılda su ısıtmak için mutfağa gitti. Berk odayı baştan aşağıya süzdü. Kitaplığın yanında yarım bir orkid gördü. Kızın odayı toparlamadığını düşündü. Yoksa böyle şeyleri ortada bırakmazdı. Yada o kadar rahat biriydiki bunları önemsemiyordu.
Kapının tıklama sesini duydu. Kapıyı açtığında ellerindeki bardakların sıcaklığına dayanamadığı için 'çabuk şunları elimden al ' dedi Başak . 'Tepsiyle getirmezsen böyle elini yakarsın '. dedi. Başak daha kibar bir şey beklerken Berkin bu umursamaz tavırları gıcık etsede içinde bir yerlerde değişik duygular ve dürtüler hissediyordu.
Berk oturacak o kadar yer varken kıçını kalörifer peteğine yaslayıp pencereden dışarı baktı. Başak bu kadar rahat davranmasına şaşırdı. ' Kahvenin yanında en iyi sigara gider ' dedi ve sigara uzattı Başak. Berk ' İsteksiz bir tavırla ' Sadece sexsten sonra sigara içerim ' dedi. Başak bu kadar rahat konuşmasından etkilenmiş olsada rol keserek , ' Terbiyesiz , bir bayanla nasıl böyle konuşabiliyorsun ' dedi.
Berk rol kestiğini bildiği için cevap vermedi sadece gözlerine anlamlı bir bakış attı. Kahvesini yudumladıktan sonra ' Sevişmeyeceksek beni neden evine çağırdın ? ' diye sordu. Başak orospu damgası yemekten korktuğu için :
- Berk inanmıyorum sana. Nasıl bu kadar aciz olabiliyorsun ? Siktir git hadi işine. Beni ne sanıyorsun.. dedi.
Berk aldığı ters cevaptan pek etkilenmemiş gibi tebessümle Başağın gözlerine baktı. ' Sen bilirsin diyerek bardağıda alıp çıktı. Başak o kadar sinirlenmişti ki bu olaya istemsizce elleri titremeye başladı ' Bardağı nereye götürüyorsun ' dedi. Berk yüzüne bakmadan, ' Beni buraya kadar yormanın cezası ' dedi.
Başak yaptığı saygısızlık yetmezmiş gibi suçu bende arıyor. Ne kadar egoist birisi diye düşündü. Berk apartmandan çıkınca bardağı duvara fırlattı. Amacı bardak çalmak falan değildi. Bardak duvarla buluşunca iğneye değen bir balon gibi parçalarını her tarafa fırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Подростковая литератураBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.