Güneşli bir cumartesi sabahına gözlerini açtı Berk. İnstagramdan hikayelere baktığında herkes bir yerlerde geziyordu. Şöyle bir düşündüğünde bu gün için hiçbir planı yoktu. Aklına birden selen geldi. Selen ne yapacak acaba bu gün? Uyanmışmıdır ? Ne düşünüyordur ? Selen kahvaltı yaptımı bu gün ?
Fatihi aradı. O Sınıftaki herkesi tanıyordu. Selen hakkında bir şeyler öğrenme umuduyla aradı. Fatih telefonu açınca sesi yankılı geliyordu. ' Alo efendim ' dedi Fatih.
- Alo kanka. Müsaitmisin bir şey soracaktım
+ Değilim amınagoyim. Tuvaletteyim şuan . 5 dk sonra ara
- Ulan konuşabiliyorsun işte. Bu gün planın varmı.
+ Olum biraz sonra konuşalım. Şuan halletmem gereken bir şey var. ( Biraz ıkınma sesi geldi. Sonra suya düşen bir taş sesine benzer bir ses yankılandı )
- Selenin numarasını nasıl bulabilirim..
+ Sınıfın Watsapp grubunda yokmusun sen ? Oradan bulabilirsin ..
- Varım da bulamadım. Sen bulabilirmisin.
+ Nazlıya soruyum bi. O bilir
- Tamam kanka. Bulunca hemen haber ver bana
+ Tamam kapat artık.
- Tamam kanka sana iyi ıkınmalar
15 Dakika sonra Fatih mesaj attı ' Selen 0542 *** ** ** '. Bir anda Berk'i büyük bir heyecan sardı. Bu heyecanı en son lisede platonik olduğu kızı görünce tatmıştı. Neden böyle olduğuna şaşırdı. Kızlarla rahat sohbet edebilen birisi henüz konuşmadan heyecanlanmıştı. Arasam mı? aramasam mı? ikileminde kalmıştı.
Sonra arasam ne kaybederim? diye düşündü. Arama tuşuna bastı. Telefon uzun uzun çaldı. Açmadığı her saniye Berk için felaketti. Her saniye kendini cehennemde hissetdi. Telefon açılmadı. İşi var herhalde diye düşünüp kendini avuturken mesaj geldi ' Kimsin ?'. Berk tekrar umutlandı.
Acaba nasıl bir cevap yazsam diye kafasın onlarca cümle vardı. Cevap vermek yerine tekrar aradı. Selende arayanı merak ettiği için açtı bu sefer.
-Efendim
+ Selen merhaba. Ben berk
- Berk mi? Hangi Berk
+ Hani şu götü tavana değen..
- Haha hatırladım. Numaramı nereden buldun
+ Arayan belasını da devasını da bulur... ( Aferin Berk böyle keko gibi sözlerle bu kızı tavlarsın ) diye düşündü.
- Yani.. Ne oldu. (Neden bu kadar sert davranıyor ki. Bu kızla düzgün sohbet etmek imkansız ' diye düşündü Berk
+ Şey diyecektim. Bu gün bir planın yoksa kahve ısmarlıyabilirim sana.. Sana baya bi öküzlük yaptım. Özür maksadında.
- Özür dilemek yerine özürlülük yapmasan daha iyi olur. ( Kız çıngıraklı bir yılan gibi. Her ağzını açısında zehrini salıyor) Berk için bile zor bir kız olarak görülmeye başlandı
+ Neden sürekli kavga yapmaya çalışıyorsun. Hatalarımın farkındayım. Bunun için aradım zaten. Ama sen halen eziyorsun beni.
- Ben bir şey yapmıyorum. Olayın bu duruma gelmesine sen neden oldun. Arkadaşlarla gezeceğiz bu gün. Müsait olsam bile seninle kahve içmezdim.
+ Sen bilirsin. Sandığın kadar kötü bir insan değilim. Neyse amınakoyum sana iyi eğlenceler
- Küfürlü konuşma
+ Küfürlü konuşmamı sağlayan sensin. Ben ne güzel sabah uyandım senden özür dilemek için aradım verdiğin cevaplara bak. Sinir etmekten başka bir şey yapmıyorsun
- Sinir oluyorsan muhattap olma benimle. Ben mi dedim, beni ara diye.
+ Sen insanı sinirden öldürürsün. Sorunun ne ? Her neyse .
Berk Selenin cevabını beklemeden yüzüne kapattı. Ne kadar sert bir kayaya çarptığını anladı. Bu kız şimdiye kadar egosunu kasan kızlardan çok çok çok farklıydı. Berk ilk defa bir kız karşısında kendisini çaresiz hissetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Ficção AdolescenteBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.