Kızın başını omzuna koydu. Kızı tahrik etmek için saçlarını okşadı. Sonra yavaş yavaş aşağıya boynuna indi. Kız bir irkilme hissetti. Cinsel dürtüleri hareketlenmeye başladı. Berk boynunu okşadıktan sonra kulağına dokunup 'Sen neden küpe takmıyorsun ' dedi. Bunları söylerken kulağını okşuyordu. Kız etkilenmemeye çalışırken ' Uyurken çıkartıyorum ' dedi. Sonra istem dışı olarak dudağını diliyle yaladı.Kız içinden artık ne olursa olsun diyordu içinden.
Berk dudaklarını hafiften yakınlaştırdı. Kız kendini teslim etmişti. Yavaş yavaş dudaklarını öptü. Kız istemiyormuş gibi tepki vermedi. Fakat yapmada demiyordu. Kararsızlık içinde kaldı. Berk dilini kızın ağzına sokup içinde gezdirdi. Kız daha fazla dayanamayıp Berkin dudaklarını emmeye başladı.
Berk bir elini hayalini kurduğu büyük memelere doğru uzatıp. Hafif hafif sıkıp bırakıyordu. Kız Berk'in başını tutup dudakları en iyi şekilde öpmeye çalıştı. Berk kafasını çekip kızın boynunu emmeye başladı. Kız koltuğa uzanıp bütün işi Berk'e bıraktı. Kızın kullandığı parfüm tanıdık geliyordu. Şöyle bir hafızasını yokladığında , daha önce yattığı kız geldi aklına. Ama kim olduğunu hatırlayamadı. Boynunda öpülecek yer kalmayınca omzuna ufak ufak öpücükler kondurdu. Bir eliyle kızın memelerini avuçladı. Berk şimdiye kadar bu kadar büyük memeleri avuçlamamıştı. Avuçlarına sığmıyordu. Sanki karpuz gibiydi , yok daha büyük futbol topu. Memelerin uçlarında dilini gezdirdi . Ağzını açabildiği kadar açtı ama bu memelerin ağzına sığması için piton yılanı gibi çenesini kırıp 180 derece açması gerekirdi.
Kız büyük bir istekle elleriyle Berk'in pantolonunu açtı. Ne istediği çok belliydi. Bir an önce içinde istiyordu. Berk parfümün sahibini hatırladı. Cansu kullanıyordu bu parfümü. Şimdi neler yapıyor diye düşünmüştü. En son belediyede çalışan kısa boylu bir adamla evlenmişti.
Cansu , ona en değişik deneyimleri yaşatmıştı. Cansun'un cinsel bir sorunu vardı. Vajinası ilişki halindeyken kasılıyordu. Fakat normal bir kasılma değil bu. Dişi bir köpek gibi penisi sıkıştırıyor ve belli bir süre bırakmıyordu. Bu hastalığın adı vajinimusyustu galiba. Berk'in penisi Cansu'nun içindeyken hem zevkin doruklarına çıkıyordu. Hemde acıların en büyüğünü yaşıyordu. O sulu vajinanın içinde sanki bir kıskaç gibi sıkıştırılmış haldeyken , vücudundaki bütün kan çekiliyordu.
Bel soğukluğuna iyi bile gelmişti. Zaten bel soğukluğu olan birisine köpekle ilişkiye girmesi önerilir. Tabi bu öneri , halk arasında bir espriden ibaretti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Teen FictionBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.