Berk'in küçük çaplı başkaldırısı sona erdiğine göre anlatmaya devam ediyorum. Herkes ölümsüz olsa hayatın tadı çıkar mıydı ? Ölüm bir çare değildir , düpedüz çaresizliktir aslında.
Berk yatağına uzanmış tavana uçuşan sigara dumanlarını seyrediyor. Günlerden hangi gün olduğunu bilmiyordu. Pek de önemi yoktu zaten. Bazen hiçbir şeyin değeri kalmıyordu onun için. Zamanın ortasında oturup yaralarını sarıyordu. O bu şekilde iyileşiyordu. İnsan kendi kendini iyileştiren bir varlık. Zaten iyileştiremezse sonu intihara kadar gider.
Telefonu kontrol ettiğinde , Buket'in 3 kez araması dikkatini çekti. Ne kadar konuşmak istemese de aradı. Buket mutlu bir ses tonuyla ' Berk ' dedi.
- Efendim , aramışsın ama 'hemen bir yalan bul ' telefon şarj daydı görmemişim.
- Haftalık şarj ediyorsun galiba 2 gün önce aradım ben seni.
- Neden aradın ?
- Beyefendiyi rahatsız mı ettim ?
- Yok sesini duymak iyi geldi bana .
- Her zaman bunu yapıyorsun. Tartışılmıyor seninle hemen yumuşatıyorsun. Berk içinden ' Ben ne zaman buna bir şey yaptım ki ' diye geçirdi.
- Doğruları söylemek ne zamandan beri suç oldu Buket hanım ?
- Biz kızlarla akşam ders çalışmayı planlıyoruz. Bildiğin gibi yurtta kaldığımız için pek mümkün olmuyor.
- Bende erkek apartın da kalıyorum . Kız girmesi yasak .
- Şaka yapmayı bırak.
- Ciddiyim. Ev ayarlayabilirsem haber veririm.
- Sen nerelerdesin kaç gündür ?
- Buket yemek yiyorum . Müsait olunca tatlı konuşmamıza devam ederiz
- O zamanda ben müsait olmazsam ?
- Şansına küs.
- Gıcık
- Bende seni seviyorum.
Aklına Serhat geldi. Hem evleri yakındı hemde sınıftan bir samimiyeti vardı. Sınıfın watsapp grubundan numarasını bulup aradı. Serhat umursamaz bir ses tonuyla ' Alo'
- Serhat ben Berk
- Efendim kanka
- Buket beni aradı akşam kızlarla vizelere çalışalım diyor. Eğer senin ev uygunsa gelelim sana.
- Kanka bilmiyorum ki. Hem benim onlarla muhabbetim yok.
- Bu sayede olur işte. Hem korkma yemezler seni. Akşam sendeyiz o zaman . ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Novela JuvenilBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.