Bölüm 17

1.3K 37 14
                                    


Kalp kime aşık olacağını seçemiyor. Bazen ufak bir tebessüm, bazen bir bakış. Gönül bu ota da boka da konuyor. Dünyanın çoğu aşk yüzünden acı çekiyor. Aşk acı çekmek mi ? Yoksa mutlu olmak mı ? Kim bilebilir ki. Her şey hem iyi hemde kötü değilmidir ? Yani pastayı bile çok yediğin zaman tadı kötü gelmeye başlamaz mı ? O zaman ne denmeli. Hayatın kuralı bu her şeyin fazlası zarar . Aşkın bile...

     Berk gözlerini açtığı zaman , birlikte uyandığı kız Asu değilde Cengiz'in yattığı kız olduğunu fark etti. Sanki hafızasını kaybetti. Nasıl bu hale geldiğini, bu kızla nasıl olur da sabah aynı yatakta uyandığına anlam veremedi.

  Kafası o kadar ağrıyordu ki, sanki beyninin içinde davullu zurnalı düğün yapıyorlardı. Kalktı elini yüzünü yıkadı. Dün akşam ki yaşanan şeyleri yavaş yavaş hatırlamaya başladı. Asu'yla koltukta sevişiyordu. Sadece sevişmiyor du ,kız kucağında zıplıyordu . Asu'nun popusu her kalkıp inişinde ritmik bir ses çıkıyordu. Berk ise Asu'nun derinliklerine daha fazla inmek için kalçasını yukarı itip Asu'yu daha da yukarı zıplatıyordu.

    Onlar gecenin en sıcak saatlerini yaşarken Cengiz'in odasından telaşlı bağrışma sesleri geliyordu. İlk başta pek önemsemediler. Az sonra sesler belirgin bir şekilde ' Gözlerini aç, sakin ol , sakin bir şey yok '.. Berk bi bokluk olduğunu anladı. 

Kızı kucağından itip pantolonunu giydi. İçeri girdiğinde sarışın kız yerde yatıp kıvranıyordu. Vücudunun her yeri titriyordu. Sanki içine cin girmiş gibi garip sesler çıkartıyor yerde debeleniyordu.

Berk ' Ne oldu buna ' diye sordu. Cengiz telaşlı bir şekilde ' Tribe girdi. Salak arka arkaya içti otu bu duruma geldi. Berk Cengiz'e keskin bir bakış attı. ' Sende izin verdin demek içmesine '. Berk bir anda sinirlenip sağa sola dönmeye başladı. Kız ölürse böyle bir boktan nasıl kurtulabilir ki.

   Cengiz kızın basına geçmiş kollarını tutup sakinleştirmeye çalışıyordu. ' Ne yapacağız kızı sokağa bırakalım burada ölürse hepimiz yanarız '. Berk bu çaresizlikle ne yapacağına karar veremiyordu. Kızı bu halde bırakmak olur mu ? Hayvan gibi ölüme terk etmek.. Peki burada ölürse, hiçbiri bu işten paçayı kurtaramazdı.

Asu yarı çıplak girdi içeriye ' Ne oldu böyle, ne yaptınız kıza ' Cengiz olayı açıkladı. Asu durumun ne kadar kötü olduğunu fark edince hemen sattı. ' Cengiz haklı bırakalım dışarı burada ölürse hepimizin başı yanar ' dedi. Berk böyle bir karektersizlikle karşılaşınca daha da sinirlendi. 'O senin arkadaşın , nasıl bu durumda onu ölüme bırakırsın ' . ' Ben mi dedim ona esrar iç diye. Bir kaşar yüzünden okulumu yakamam ben, ailem duyarsa bu olayı beni alırlar okuldan. ' 

Karanlık Üniversite (+15 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin