Bir güzel yemek yedikten sonra ' Yemekten sonra sigara kahve iyi gider ' dedi Berk.
- Sigara herşeyle iyi gidiyor .
+ Valla haklısın. Sigarayı bırakmaya çalıştım. Ulan yemekten sonra canım sigara çekiyor. Okula gidiyorum tenefüslerde sigara çekiyor. Hüzünleniyorum sigara. Egleniyorum sigara. Tuvaletten sonra sigara. Akşam yemeginden sonra sigara. Sanki bu hayatı sigara uğruna yaşıyorum. Tabi sonuç olarak sigarayı bırakamadım.
- İrade meselesi tabi. Babam kaç kere ilaç aldı. Kaç kere denedi ama bırakamadı. Doktor bacağını kesme tehlikesi olduğunu söyledi. Adam dertlendi daha çok içmeye başladı.
+ Bu çok üzücü bir şey olsa gerek. İnsanın vucüdundan bir parçanın alınması. Bunun düşüncesi bile beni üzüyor. Mesela sol serçe parmağım vasıfsız. Hiç bir işe yaramaz. Var olduğunu anca gördüğüm zaman hatırlıyorum. Fakat kesilme tehlikesi olsa bu beni çok üzer.
- Ne söylesekte dinlemiyor. O benim babam ya. Dünyada bir insanın kaç tane babası olur ki. Çok üzülüyorum bu haline. Çok söylüyorum ama değişmiyor hiç bir şey.
+ Ben küçükken kamu spotu izlemiştim. Baya etkilendim. Bir amcanın bacakları kesilmiş. Başka bir amcanın bogazı çok kötü olmuş konuşamıyor. Çocuğum ya işte , bende babamın paketini aldım. Sigaraları kırıp çöpe attım. Sonra babama sarılım ' baba seni çok seviyorum ölmeni istemiyorum. Paketteki sigaraları kırıp attım. Bir daha içme' dedim.
Bir dövmeye başladı, saglı sollu giriyor. 1 paket sigara içsem o kadar zarar görmezdim. Tabi bir daha sigara işine karışmadım babamın.
- Hahaha kıyamam sana düşünceli çocuk.
+ Fazla düşünceli olmakta iyi değilmiş. Sen neden içiyorsun ? Gözünün önünde canlı örnek varken..
- Amann kaç yıl yaşıyacağız kiii..
+ Neden saklıyorsun. Gerçek olan şeyi neden söylemiyorsun ?
- Neden söyliyim. Ne kadar yakınız. Birbirimizi ne kadar tanıyoruz ? Hem ben dertlerimi anlatan biri değilim.
+ Sevgili konusu mu ?
- Boşver
+ Asıl sen boşver. Kimse için kendini üzmeye değmez. Hem o salak seni terk ediyorsa , o kaybetmiştir.
Selen'in birden yüzü düştü. Kaşlarını çattı. İçinden sayısız küfürler geçiyordu. Bir anda kalkıp uzaklaşmak istedi oradan , Berk'ten. ' Hem bu gerizekalı kim oluyor ki Arda hakkında salak diyor 'diye düşündü. Selen ciddi bir ses tonuyla ' Terk Etmedi , O öldü '.
Berk bir anda kafasından vurulan İbrahim Tatlıses gibi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Üniversite (+15 )
Подростковая литератураBerk ile kızın dudakları arasına sadece bir nefeslik mesafe kalmıştı. Kız biraz sonra olacak duygu fırtınasına hazırlanmış bir şekilde gözlerini kapatıp kendini olayların akışına bıraktı.