M e r h a b a l a r!
"Geçmişten kaçmaya çalışmak, yaşananlar yaşanmamış gibi davranmak gerçekten onları yok eder miydi? Tamamen gitmişler miydi peki yoksa peşine takılıp yanında mı gelmişlerdi, Kupa Kızı?"
•
SESİNE AŞIK OLDUM
6. Bölüm: GEÇMİŞTEN KAÇMAYA ÇALIŞMAK
〰️
Tek bir soru, bütün hayalleri kırıp dökmeye yeter miydi ki?
Tek bir soru, çocukluğuna dair bütün güzel anıları silebilir miydi ki?
Tek bir soru, hayatını sonsuza kadar değiştirebilir miydi?Üstelik bu soruyu soran kişi senin ailenden biriyse, durum daha da acınası oluyordu. Babam elinde tuttuğu paraları sayarken ben kapının kenarına sinmiş, bana yapabileceklerinin listesini çıkarıyordum zihnimden. İşin içinde annemin de olduğunu öğrenirse bu sefer bizi gerçekten yaşatmazdı.
"Bu paralar neden burada lan?" Tek nefeste söylediği cümleden sonra öksürdü. Nefesinin kokusu burnumu sızlattı ama yüzümü buruşturmadım.
Masanın üzerindeki kağıda aklıma ilk gelen bahaneyi yazmıştım. "Zor günlerde ihtiyacımız olur diye saklamıştım." Kağıdı babama doğru çevirdim. Okuduğu her kelime ile kaşları biraz daha çatıldı.
"Peki benim neden bundan haberim yok?"
Aslında Kalsedon'a kaçmak için biriktirdiğimiz para olduğunu söylemeyi o kadar çok istiyordum ki... Sırf annemin emekleri için susuyordum. Kağıda bir kere daha yazdım. "Söylemiştim sana. Demek ki unutmuşsun."
"Demek öyle..." Paraları teker teker kavanozun içine koymaya başladığını görmek beni şaşırtmıştı. El koymayacak mıydı yani?
Yaklaşık beş dakika sonunda bütün parayı kavanozun içine koyup, kapağını kapattı. Şu anki ruh haline gerçekten anlam veremiyordum ama babam genelde bu kadar sakin olduktan sonra büyük bir patlama yaşardı. Ondan uzaklaşmak en iyi seçenek oluyordu genelde. Fakat ben hıncını benden değil de annemden çıkaracak diye kılımı kıpırdatamıyordum.
"Şimdi ne olacak biliyor musun, benim güzel kızım?"
Bilmek istemiyordum. Yine ağlayacaktım, yine acı çekecektim. Tek bildiğim hiçbir şey bilmek istemediğimdi. Bacaklarımda derman kalmadığı için dizlerimin üstüne çöktüm. Başımı öne eğip kaderime bir kere daha boyun eğdim.
Babam kavanozu masanın üzerine koyarak önüme gelen saçlarımdan çekip kafamı geriye yatırdı. "Bir şey sorduğum zaman cevabını almak isterim."
Acıyla inledim. Babam yüzümü parmaklarının arasına alıp dudaklarımı kıstırdı. "Ne zaman benden bir şey saklamamayı öğreneceksin aptal kız?" Yanağıma sert bir tokat atıp başımın yana düşmesine sebep oldu. "Ben her şeyi öğrenirim demedim mi?" Daha sonra tekrar saçlarımdan tutarak bir kez daha yüzümü kendine çevirdi. Bu sefer de diğer yanağıma tokat atmıştı ama ben hiçbir tepki vermeden durabilmiştim. Bu onu daha çok sinirlendiriyordu ama karşısında ezilmekten bıkmıştım artık. "İyi davranayım dedikçe tepeme bindiniz. İyilikten değil kabalıktan anlıyorsunuz siz. Yeter be!" Sertçe tuttuğu saçımı bırakınca derin bir nefes aldım. Karşı koymayacaktım, direnmeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suskun Kalpler
RomanceWattpadRomanceTR'nin "Genç Kurgu" okuma listesinde 🍁 İlk yayınlanma tarihi Mayıs, 2014 Düzenlenme tarihi Ağustos, 2018 Seçil Aktaş, yaşadığı travma sonucu hayallerini öldürmek zorunda kalmıştı on dört yaşındayken. Kurduğu her hayal, vücudundaki bir...