9. Bölüm: "Geçmişten Gelen Boşluk"

1.3K 102 236
                                    

Sizi fazlaca beklettiğimi ve yeni bölüm için çok geciktiğimi farkındayım. Pek heyecanlı bir bölüm olmadığını söylemek istiyorum. Olayların başlangıcı için ara bölümler olarak düşünün lütfen. Umarım beğenirsiniz. Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin. 🌸

"Geçmişinden vazgeçmeyenin, mükemmel bir geleceği olamazdı, Kupa Kızı."

SESİNE AŞIK OLDUM

9. Bölüm: GEÇMİŞTEN GELEN BOŞLUK

〰️

Görkem'le güzel bir gün geçirmiş ve eve gelmiştim. Okul kitaplarımdan birkaçına göz gezdirmeye, işledikleri konulara çok yabancı kalmamaya çalışıyordum. İzmir'de okula asla odaklanamadığım için ne işlediğimizi, hangi konuda olduğumuzu bile bilmiyordum. Aynı durumun burada da yaşanmasını istemiyordum. Özel okula gidiyorsam bunun hakkını vermek zorundaydım. Annem bu kadar çabalarken ben de bir şeyler yapmalıydım. Tam konsantre olduğum sırada telefonum titremeseydi, bu düşüncemi gerçekleştirecektim bile.

Eylül beni ve diğerlerini yeni açtığı bir gruba eklemişti. Onlara daha yeni adapte oluyorken hemen gruba eklenmek tuhaftı. İsimsiz gruba ilk yazan kişi Ege olmuştu. O olduğunu biliyordum çünkü numarasının yanında "Virüs" yazıyordu. Numarasını "Virüs Ege" olarak kaydettim.

Virüs Ege: Doğum günümü kutlamak için açtıysanız beni almamanız gerekiyordu sevgili arkadaşlarım.

Daha sonra ekranda Kaan yazıyor yazısı göründü. Onun da numarasını ekledim.

Kaan: Senin doğum günün Ocak'ta değil mi lan?

Virüs Ege: Erkenden kutlamak istemiş olamazlar mı?

Lipstick: Tam da bu yüzden açtım grubu Egecim.

Virüs Ege: Cansın September'ım benim.

Yaptığı espri karşısında kahkaha attım. Eylül'ün yüz ifadesini düşünemiyordum.

Beste: Ekin sessizce telefonu elinden bırak ve uzaklaş.

Virüs Ege: Yeter ki sen iste antenim.

Beste: Bazen diyorum ki seni öldürsek nasıl olur?

Virüs Ege: Bence güzel olur, sıkılmıştım zaten.

Kimse yazmayınca grupta bir sessizlik olmuştu. Ben de fırsattan istifade herkesin numarasını kaydetmeye başladım. Görkem'i önceden kaydettiğim için en sona Doruk kalınca  ne yapacağımı bilemeden ekrana baktım sadece. Onu ne şekilde kaydedersem yakışırdı acaba? İlk başta soyadıyla kaydetmeyi düşündüm ama sonra vazgeçtim. Belki de Safir olarak kaydetmeliydim. Adını gördüğümde aklıma gelen tek şey gözleri oluyordu. Böyle de fazla samimi diye düşünerek sadece adıyla kaydetmeye karar verdim. Hiç tereddüt etmeden Doruk'u da kaydettim. Telefonu elimden bırakacağım sırada gruptan bir mesaj daha geldi.

Kaan: Grubun ismi neden yok?

Virüs Ege: Evet ya haydi isim bulalım.

Suskun KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin