Adeta yapıştırdığı masadan beni bir yüzsüz edasıyla kaldıran Jimin'e acı dolu bakışlarımı sundum.
O kadar çok canım yanıyordu ki...Yaptıklarından made, artık fiziksel acılarımı umursar olmuştum. Kalbimin acısı artık hissedilmiyor olmuştu. Artık onu haddinden fazla kıskanıyordum. Hormonlarım gereği, her yaptığı şeye kırılıyordum. Ki zaten beni kırmayacak davranışlarda bulunmuyordu.
Artık kırılmaya alışmıştım sanırım.
"İyi misin?"
Acıyan sırtıma birde onun sorduğu sorunun yükü eklendi.
İyiyim Jimin. Hemde çok iyiyim.
Sanırım yalan söyledim!
"Jimin. Sana yalvarıyorum. Beni rahat bırak."
"Hayır olmaz. Karnında benim bir parçam varken mi hemde? Hayatta olmaz Jungkook."
İnanmaz gibi baktım ona. Dövmemin kanadığı hissinden önce hissettiğim 'hah'lama hissi gibiydi bu.
Yavaşça elini boynuma getirip boynumu baş parmağıyla sıyıran Jimin'e inanamıyordum. Cidden bana bunu demiş miydi? Aklına bebeğimin ondan da bir parça olduğu aklına şimdi mi gelmişti?"Üzgünüm. Ben, çok üzgünüm. Seninle ilgilenmediğim için."
Bunları demeseydi sanırım daha az kırılırdım.
Ben kırılgandım.
Yaptığı hataları yüzüme vurarak yalnızlığımı bana hatırlatması bana kötü hissettiriyordu. Tabi ki hatasını anlamasını istiyordum. Ama buradan bakılınca çok da fazla kırgınlığıma ilaç olacak bir sözünün veya hareketinin bulunduğu gibi durmuyordu.
"Kalbim sızlıyor Jungkook, yapma. Ağlama."
"Ellerimdeki damarlarım daha çok sızlıyor Jimin, yapma. Ağlatma."
İnleye inleye, dişlerimi sıka sıka konuşmama daha fazla dayanamamışcasına adeta ahtapot misali sardığım ellerimi kollarından uzaklaştırmış, yaptığım iğmanında etkisiyle daha da zorlanarak beni arkamda kalan daha demin yerdeki oluk oluk kanların akmasını sağlayan masaya oturtmuştu.
(Y/N: Ne uzun bir cümle oldu bu böyle.)
Kollarımı tutup kendi boynuna sardı ve bana biraz daha yaklaşarak ellerini belime yerleştirdi.
"Bak Jungkook. Tamam doğru, yanına gelmedim, seni kırdım ve üzdüm ama ben cidden bir daha bunu yapmam diye kendime söz verdim."
"Sözünü tutan birisi değilsin sen."
"Beni tanıyormuş gibi konuşma Jungkook."
****
Çok beklettiğimin farkındayım ve daha fazla bekletmek istemedim. Çok kısa farkındayım.
Ama üzgünüm, yoğunum.
Neyse,
2K OLDUK🎉
Sizi seviyorum...
Bol booool yorum yapın olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALONE |JİKOOK|
Fanfiction"Safkanlığın ilk gecesiydi. Acıdan kıvransamda, yeni bir varlığın gerçekliğinden habersizdim.O, adeta imkansızdı." Sanırım yalan söyledim! Yakında...