11.

2.3K 146 78
                                    



İllaki hayatında insan bir kere pişman olmuştur. Sen, ben, o...

Herkes. Herkes, ufacık bir şey bile olsa yaptığı hatadan pişman olmuştur elbet.

Ben ise hatayla doğmuş, doğduğuma pişman olmuştum.

Her masalda da olduğu gibi kendini akıllılardan saymayan salak karakter değildim.
Birbiri ile bağdaştırıldığı sürece yapılan imaları anlıyordum elbet.

Ama burdakiler o kadar mantıksız konuşuyordu ki!

İlk başta kendimden başka bir canlıyı taşımam başlı başına saçmalıktı. Safkanlar saçmalıktı. Vampirler, kurtlar..
Gerçek birer saçmalıktı.

Ama tek bir şey saçma değildi.
Birden fazlaydı.

Annesinin onu doğururken nasıl acılar çektiğini anlattıkça ağlardı Jungkook. Ama şuan anlatacak bir annesi yoktu.

Kim Hyun Ra tarafından öldürtülen annesi artık yoktu.

****

Jungkook, Jimin' in miniğinin ilk tekmesine karşı verdiği tepkiden sonra afallamış, ne olduğunu sormuştu.

"Ne oldu? Neye hayır diyorsun Jimin? Lanet adam anlat!"

"J-jungkook. Anlatıcam ama sakin kalıcaksın. Söz ver."

Yatağın sağ tarafına oturmuş yatan Jungkook'un elini sıkıca kavramıştı Jimin.

"Tamam. Söz veriyorum ama anlat artık."

Son derece dolgunluğuna kendi dudaklarımla yaklaştığım dudaklarını yaladı ve anlatma başladı.

"Bak Jungkook. Ben, daha doğrusu biz. Birbirimize bağlıyız artık. Kim Hyun Ra, aslında senin gerçek annen. Yoongi ile babanın arasına girip ikisi ilede birlikte oldu ve önce Yoongi, sonra sen dünyaya geldin. Ah, tabi unutmadan söyleyeyim;
Yoongi'nin babası da safkandı. Bu yüzden Yoongi melez."

Duyduklarım ile adeta şok olmuştum. Peki ya diğer annem?
Sanki aklımı okumuşcasına bunu da cevapladı Jimin.

"Senin diğer annen, baban insan olduğu için sana bakıcı annelik yaptı. Kim Hyun Ra, Tae' nin teyzeside aslında insan ama Yoongi'nin babası birlikte oldukları gece kendini kaybedip onu ısırdığı için, seni doğurduktan sonra eski halinden eser kalmamış. O da şuan ölü zaten. Neyse konumuz bunlar değil."

Ne yani! Ben hayatımda ki en saçma şeyleri öğreniyordum ama asıl konumuz bunlar bile değil miydi?

"Ben, kalan sayılı safkanlar arasında olduğum için bana vampir ve kurt bağışıklığı bahşettiler. Yani karnında varlık, benim sana yaptığım büyü yüzünden hem vampir, hem insan, hem safkan ve hemde melez. Bu yüzden eğer henüz 1 aylık olmasına rağmen tekme atacak kadar büyüdüyse, bebeğimiz büyük bir ihtimalle 3 aya doğucak."

"NE!"

Kapının önünde adeta haykıran sesimin yankısı oluşunca kafamı şaşkjnlıkla oraya çevirdim.

Bütün hyunglar gelmiş, bizi dinliyorlardı. Onları boşverip konuya odaklandım

"Ne dediğinin farkında mısın Jimin?"

Titrek sesimle konuşmaya çalıştım.

"DAHA DEMİN BÜTÜN HAYATIMIN TAM BİR YALANDAN İBARET OLDUĞUNU ÖĞRENDİM. VE SEN APTAL GİBİ BENİ ISIRDIĞIN İÇİN BEBEK TAM BİR MELEZ KARIŞIMI OLUCAK!"

Daha demin titreyen sesime inat bütün gücüm gelmişcesine haykırdım ve deli gibi ağlamaya başladım.

Durduramıyordum gözyaşlarımı.

Gerçek anneminde, bakıcı anneminde ölmüş olduğunu duymak acıtıyordu.
Üstelik beni doğuran kadın öldürmüştü bakıcı annemi.

Ah, hayır. Beni doğuran kadın annem değildi. Ben bana bakan kadının oğluydum. Ne olursa olsun, o kadının annem olduğunu kabullenmeyecektim.

Benim gerçek annem Kim Hyun Ra değil, Jeon Sun Gi'ydi.

Jimin ellerimi biraz daha sıktı ve diğerlerine başlarıyla gitmelerini işaret etti.

Hiçbir şey demeden çıkan abilerime dolu gözlerimle baktım.

"Bak Jungkook, sadece biraz sakinleşmen gerekiyor. Senden başka hiçbir şey istemiyorum."

Ellerindeki ellerimi yüzüme getirip üstünkörü sildim gözyaşlarımı.

Acı hissettim. Yabancı.

Acıyordu sanırım. Ama ben dayanamazdım ki ona. Ne olursa olsun. Hiç düşünmeden dudaklarına yapıştım.

İlk önce şaşırsada üzerime abandı ve yatar hale geldi. Sadece dudaklarına bastırdığım dudaklarımı emmeye başladı.

Korksamda, iyi olması için elimden geleni yapıcaktım.
Ben dayanamazdım kimsenin üzülmesine.
Ben bencil değildim.

Ben, onun gibi değildim.

Ve bu kanıya;
Benden ayrılıp bahçede dikilen kızın yanına inerek odaya geçmesiyle varmıştım.

****

Okullar açılıcak. Az kaldı..

Sanırım fazla bölüm atamam ama yinede sizin için deneyeceğim.

Derslerinize odaklanın ve güzel uyuyun meleklerim.

Yorum yapın vede votelemeyi unutmayın. Yanlışım varsa da kusura bakmayın.

Bay~

ALONE |JİKOOK|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin