PART 11

4.2K 342 26
                                    

Scarlett lari sambil menangis. Dia sangat tidak percaya yang Jaden lah orangnya. Orang yang sudah mengambil mahkota dirinya secara paksa dan yang menyebabkan dirinya menanggung bebanan yang tidak sepatutnya dia alami dalam usia yang masih sangat muda, Jadenlah orang yang telah membuatkan dia terpaksa berbohong dengan orang tuanya sendiri dan kerana Jaden juga dia terpaksa berjauhan dengan familynya.

"Scarlett !! Waittt..." Jaden mengejar Scarlett yang semakin jauh berlari di hadapannya.. Akan tetapi Scarlett tidak mengendahkan Jaden yang memanggilnya. Malahan dia semakin mempercepatkan langkahnya berlari.. Belum sempat Scarlett sampai di lif dia terasa kepalanya pening dan pandangannya mula pitam, badannya terasa lemah dan tidak mampu untuk meneruskan langkahnya lagi.

"Scarletttt !!!" Laung Jaden memanggilnya.

Scarlett dengar namanya di panggil dan lepas itu semuanya menjadi gelap.. Scarlett rasa wajahnya di usap halus dan mendengar esakan halus macam orang menangis.. Dengan perlahan dia membuka matanya, kelihatan Jaden duduk di sampingnya sambil tunduk mengenggam tangannya.. Scarlett melihat sekeliling rupanya dia di dalam bilik hotel yang sama.. Dengan kasar Scarlett pun menarik tangannya dari genggaman Jaden namun Jaden tidak melepaskan gengamannya..

"Scarlett please listen to me first. Please I'm begging you.." Rayu Jaden sambil menggengam tangan Scarlett dengan seeratnya. Mata Jaden kemerah-merahan, mesti dia menangis tadi..

Scarlett cuba untuk menenangkan dirinya sendiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Scarlett cuba untuk menenangkan dirinya sendiri. Dia membiarkan Jaden mengenggam tangannya. I can see his repentance through his eyes. Scarlett duduk dan menyandar di hujung katil. "Scarlett please listen to me first ok.." Pujuk Jaden sambil menbelai rambut Scarlett. Scarlett hanya membatukan diri, tidak bersuara walau sepatah. Matanya fokus memandangkan ke depan.. Dia tidak mahu memandang wajah Jaden..

"I know Scarlett what I've done to you in our past is too much. Saya mengaku memang saya salah. I don't even think about you, I just do it because of my uncontrolled lust. I'm sorry Scarlett really sorry. Memang saya tidak dapat kembalikan semuanya seperti asal tapi give me chance untuk tebus semua kesalahan saya. Saya mahu bertanggungjawab Scarlett. I'll marry you. And i'll try to be a good father for our son.."

THE TATTOO ✔️Where stories live. Discover now