PART 21

4.5K 424 63
                                    

"Are you crazy Bianca! How could you said that in your tummy is my baby??? Nonsense. I never touch you. !!!" Jaden marah depan Bianca. Peduli lah mumy dia nampak.

"Fcuk Jaden ! Kau sudah buat then kau tidak mau mengaku. This is your baby.. You have to marry me!!"

"NO WAY!!!"

Bianca lari pigi di dapur, dia ambil tu pisau sambil kasi letk di pergelangan tangan dia.. Jaden cuba untuk ambil tu pisau tapi Bianca enggan.

"Bianca, put that down. We can talk about this." Pujuk Jaden.

"No !!! Kau jahat. Kau tidak mau kawin sama saya. Biar saya mati saja.." Bianca menangis.

"Baby bianca, pls put that knife down. Pls." Pujuk mumy dia...

"No !!!!" Jerit Bianca.

"Bianca, pls don't do stupid things. Put that knife down. I'll talk to Jaden to marry you. Now pls calm down.."

"Really aunti?"

"Yes." Kata Puan Sherly.

"Maaaa...." Jaden panggil mama dia. Puan Sherly cuma beri pandangan yang tenang sama Jaden..

"Put that knife down dear.." Pujuk mama Jaden lagi.. Dengan perlahan Bianca meletakkan tu pisau di lantai. Mumy dia pun terus peluk Bianca. Dia bawa Bianca di ruang tamu..

"Maaa, apa semua ni? I don't wanna marry her."

"We discuss later." Terus mama Jaden pigi diluar.

"Fxukk !!!! Menyusahkan saya saja." Jaden panas hati melihat Bianca buat begitu.. Pandai dia buat trick supaya Jaden terperangkap.

"Maa, jangan cakap yang saya mesti kawin sma Bianca."

"I'm sorry, but you have to Jaden. Bianca memang sudah yakin yang tu baby kau. So we don't have any choice. You have to marry her."

"But maaa. I don't love her. I just want Scarlett. Not Bianca. Beside, belum tentu tu baby anak saya. Saya tidak pernah pun sentuh dia. Shit."

"If you confirm that you never touch her, prove it."

"Fine. I will." Jaden terus keluar dari rumah nya dan drive pigi di rumah Scarlett..

Sesampainya saja Jaden di rumah Scarlett dia pun terus pigi masuk di bilik Scarlett.

"What are you doing here? I don't need you anymore." Bilang Scarlett tanpa memandang wajah Jaden.

"I need you Scarlett not Bianca. She trap me. I don't ever touch her. I just want you. Only you."

"Too late now."

"Scarlett pls. Saya tidak pun mahu jadi begini bah. Saya tidak mahu pun lupa ingatan begini. Kau pun tidak dapat faham saya kah? Fine saya mengaku yang I still can't remember anything about us tapi, hati saya ni sangat tenang bila bersama kau. Hati saya dapat menjawab segalanya Scarlett. Pls jangan buat saya stress."

"Kalau kau memang rasa dia perangkap kau. Then prove it lah."

"Fine I'll but, jangan ignore sy macam ni I need your support bah.."

Scarlett tersenyum lalu pigi peluk si Jaden..

"You so naughty Scarlett. Your acting is so bad."

"Ah kau cakap bad saya punya lakonan kah? Eee nah pigi lah kau berkawin sama tu bianca kau sana."

"Alalah, jangan lah bah merajuk.. No sayang. I only need you.. And our baby."

"Kalau bgtu, pls jangan kawin sama dia k.. Cari bukti yang memang itu bukan anak kau.."

THE TATTOO ✔️Where stories live. Discover now