Más(od)ik

1.3K 65 1
                                    

Egy kéz ragatta meg a vállam.
-Gyere már be bőrig áztál.- húzott Bence a ház felé de én még mindig transzba esve néztem a fák közé. Ekkor Bence felkapott a karjába és úgy vitt keresztül az udvaron. A nyakába kapaszkottam mint egy kisgyerek. A válla fölött az erdőt néztem reménykedve hátha újra látom a zöld szempárt, de semmi. Beértünk a házba, Bence letett a küszöbre és becsukta maga mögött az ajtót. A fürdőbe ment és megengedte a csapot. Átsétáltam a nappalin egyenesen a fürdőszobába
megálltam az ajtóban és csak néztem bátyám ténykedését. Pár perc után elzárta a csapot, előkészített egy törölközőt és ráterítette a füttőtestre.
-Fürödj le kikészítem a pizsomádat az ágyadra.- mondta komolyan és kilépett az ajtón.
-Bence!- kiáltottam utána. Megtorpant és visszanézett rám.-Köszönöm.- Nem mondott semmit csak bólintott és kiment. Levetkőztem vizes ruháimat ledobtam a földre és befeküdtem a gőzölgő kádba a meleg átjárta minden testrészemet. Betettem a kedvenc lejátszási listám és kikapcsoltam az agyam, nem gondoltam semmire. Amikor az utolsó szám végetért  kiszálltam a kádból megtörölköztem és magam köré tekertem a törölközőt. A tükör előtt megállva, letöröltem a párát. A hajam egy feketelyukhoz hasonlított ahogy göndör tincseim felkontyoltam. Falfehér voltam, a zöld szempár ami a tükörből nézett velem szembe most még világosabb volt mint általában. Elfordultam a tükörtől felvettem a vizes ruháimat a fürdő kék csempéjéről és bedobtam a mosógépbe. Lekapcsoltam a villanyt és a szobám felé vettem az irányt. Bence szobája előtt megálltam de nem szűrődött ki fény az ajtaja alatt. A szobámba belépve az ágyamon várt a pizsamám. Elmosolyodtam ahogy elképzeltem Bencét ahogy a szekrényemben kutat. Felöltöztem és odamentem az ablakomhoz. A smaragdzöld szempár sehol sem volt, kezdtem azt hinni hogy csak képzeltem. Sóhajtva odahúztam a sötétítőt majd bemásztam az ágyamba. Tapsoltam mire a lámpa lekapcsolódott, még tavaly szerelte be nekem Bence születésnapomra. Hasznos főleg akkor ha az ember olyan fáradt esténként mint én.

Becsuktam a szemem és a smaragdzöld szempár újból előtűnt.

SmaragdWhere stories live. Discover now