BÖLÜM 6

6.3K 376 89
                                    

Bay park'ın söylediklerinden sonra daha da iyi hissetmeye başlamıştım. Bay jeon'u sevmekten vazgeçmeyecektim. Her ne kadar öğretmen öğrenci ilişkisi doğru olmasada ben onu seviyordum bu yetmezmiydi.

Oturduğum yerden kalkıp bay park'a teşekkür edip sınıfa gittim. Dersimiz fen olduğundan hoca çoktan içeri girmişti. Bende kapıyı tıklatıp hocadan özür dileyip yerime geçtim. Ders bittiğinde ise bu sefer tek başıma kantine gitmiştim çünkü Tae ile Seul Bi ortalıklarda yoktu açıkçası onları meraka etmiştim.

Kantine gidip bir masaya yerleştikten sonra bu sefer süt yerine kola aldığım için onu içiyordum. Masada oturmaktan sıkıldığım için kolamı elime alıp gezerken içmeye başlamıştım ki bir tane çocuk gelip bana çarpmasıyla üstüme elimdeki kolayı dökmesiyle üstüm hep ıslanmıştı. Yanıma yedek kıyafet almadığım için ne yapacağımı bilmiyordum. 

Sınıfa doğru yürürken karşıma bay jeon çıkmıştı. 

-Hae Rim üstüne ne oldu.

-Önemli bir şey değil bay jeon.

-Hae Rim sana bağırdığım içinmi böyle davranıyorsun. Eğer bunun yüzündense özür dilerim. 

-Özür dilemenize gerek yok bay jeon.

-O zaman sana yardım edebileceğim bir şey varmı.

-Şey aslında var.

-Evet söylede yardım edeyim.

-Beni ,üstümü değiştirmek için eve bırakırmısınız.

-Zaten benimde dersim boştu bırakabilirim.

Dedikten sonra ellerimle üstümü kapatmaya çalıştığımı anlamış olacakki bana ceketini verdi. Bende ceketini giyerken kokusunun çok güzel olduğunu fark edip mayışmaya başlamıştımki bay jeon hadi gidelim demesiyle kendime geldim.

Arabaya bindikten sonra evimin yerini tarif ettim ve bay jeon evime doğru sürmeye başladı. Evime geldikten sonra arabadan dışarı çıkıp arabanın penceresinden bay jeon'a bağırmaya başladım.

-Bay jeon beni biraktığınız için teşekkür ederim. Siz isterseniz okula geri dönün ben üzerimi değiştirip okula kendim geri dönerim.

Deyip evin kapısına doğru yaklaşıp anahtarlarımı çantamdan alıp evin kapısını açıp eve girdim. Hemen odama çıkıp başka formam olmadığı için serbest giyinmeye karar verdim.

 Hemen odama çıkıp başka formam olmadığı için serbest giyinmeye karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giyindikten sonra çantamı alıp dışarı çıktım. Dışarıya çıktığımda bay jeon hala arabasının içinde bekliyordu. Onu gördüğümde mutlu olmuştum. Hemen arabanın yanına gidip cama tıklattım. O da camı açınca konusmaya basladım;

-Bay jeon gitmemişsiniz.

- Evet gitmedim. Hadi bin.

-Tamam.

Arabaya bindikten sonra bay jeon okula doğru sürmeye başladı. Arbada giderken çok sessizdik. Sessizliği bozan bay jeon olmuştu;

-O gün odama neden gelmiştin

-Matematiğimin diğer derslere göre daha düşük olduğunu anladım. Bende sizden bunun için özel ders almak istiyordum.

-Pekala sana özel ders veririm.


Biraz sonra yine yb atarım. Sizi seviyorum.

Vote atmayı unutmayın...

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin