Bay jeon'un üzerine sıcak kahveyi döktükten sonra ben bir yandan özür diliyor bir taraftanda bay jeon'un tişörtünü çıkarması için ona yardım ediyorum. Bay jeon tişörtünü çıkardıktan sonra kızarık olan yerlere elimi değdirdim. O da huylanmış olacakki hemen karnını içine çekti. Ben hala özür diliyordum ki bay jeon'un özür dilemene gerek yok yanık kremi varsa getirebilirmisin deyince banyoya koşup dolaptan bay jeon için yanık kremini alıp tekrardan yanına gittim.
-Eee ne bekliyorsun kremi sürsene.
-Ben mi.
-Kahveyi döken sensin.
Adam haklıydı. Kahveyi sakarlığıma denk geldiği için dökmüştüm ama bilerek dökmemiştim. Kremin kapağını açıp bay jeon'u koltuğa uzanması için işaret ettikten sonra o da hemen uzanmıştı. Kremden biraz alıp bay jeon'un göbeğine sürmeye başladım. Sürerken biraz utanmıştım. Bay jeon da bunu görüp gülmemek için dudağını ısırıyordu. Kremi sürmem bittikten sonra babamın burda kalan tişörtlerinden birisini alıp bay jeon'a uzattım.
-Bunu giyebilirsiniz.
-Okul da değiliz.
- Efendim.
-Resmi konuşmana gerek yok okulda olmadığımız sürece.
-Peki ne deyim size.
-Jungkook de.
-Pekala jungkook.
Jungkook tişörtü giyip koltukta oturur hale geldi.
-Özür dilerim jungkook.
-Yanlışıkla oldu özür dilemene gerek yok birdaha özür dileme bunun için.
-Tamam.
________________
Jungkook evine gitmeye karar verince birden ayaklanıp kapıya doğru yöneldi. Bende onu uğurlamak için yanına gittim. Jungkook ayakkabılarını giydikten sonra tam gidecektiki arkasını dönüp;
-Birdaha üstüne böyle şeyler giyme hep gelen ben olmayabilirim.
Deyip bana piç smile atıp gitmişti. Dediği şey utanmama sebep olmuştu. Şuan kafamı kuma gömmek istiyordum.
İçeriye girip saate baktım. Saat geç olduğu için uyumaya karar verdim. Yarın okul vardı en önemliside jungkook bana özel ders vermek için evime gelecekti.
Bu mutlulukla yukarı çıktım ve uyumak için yatağıma yatıp ince pikeyi üzerime örtüp hemencecik uyudum.
Evet arkadaşlar yazarınız coştu. Bir günde 3 bölüm attım değerimi bilin.
Bir daha ki bölümde sizce jungkook'u sevgilisinden ayırmalımıyım. Fikirlerinizi yazın.
Sizleri seviyorum. Keyifli okumalar.
Vote atmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher
Fanfic- tamamlandı Hae Rim ögretmenine aşık olmakla en büyük hatasını yapmıştı...