BÖLÜM 24

4.8K 415 38
                                    

Başlamadan önce vote atmayı unutmayınız :):)

Zilin çalmasıyla birlikte Yoongi'yi kantine indirdim. Bu tenefüs birbirimizi tanımaya ikinci tenefüs ise okulu gezdirmeye karar verdim.

Kantine geldiğimizde ise boş bir yere Yoongi'yi oturtup neli süt istediğini sordum.

-Yoongi neli süt istersin.

-Ben süt sevmem ki.

-Gerçektenmi. Süt sevmeyen birisine ilk defa rastlıyorum doğrusu. Ama bu sütleri seversin güzeldir tadı.

-Pekala denemekte fayda var sen al gelde tadına bakarım.

-Dedikten sonra iki tane kakaolu süt kapıp geri masaya geldim. Yoongi'nin karşısına oturup kakaolu sütü ona uzattım. Yoongi elimden sütü alıp içmeye basladı. Beğendiği yüz ifadesinden de belli oluyordu.

Bende sütümden bir yudum aldıktan sonra konusmaya basladım.

-Eeee Yoongi tanıtsana kendini. Seninle ilgili olarak sadece adını biliyorum.

-Peki. Adım Yoongi Busan'dan buraya geldim okumak için. Annem ile babam ayrılar. Annem benim ile birlikte burada yaşıyor, babam ise Busan'da.

-Annen ile babanın ayrı olmasına üzüldüm.

-Neyse sen tanıt kendini birazda bende adından baska bir şey bilmiyorum seninle ilgili olarak.

-Adım Hae Rim. Annem yok. Babam ise iş gezisinde olduğundan onu bayağıdır görmüyorum zaten.

-Şeyy annen için üzüldüm. Tek mi yaşıyosun?

-Evet tek yaşıyorum.

Dedikten sonra zil çaldı.

-Yoongi sen önden git ben lavaboya kadar gidip geliyorum.

-Tamamdır.

Ayağı kalkıp lavabonun olduğu yöne doğru yöneldim. Tam içeriye girecektim ki birisinin beni bileğimden tutup kendisine çekmesiyle o kişiyle yüz yüze geldik. Gördüğüm kişiyle beraber ufak çaplı bir şok geçirmiştim.

-B-bay Jeon???


Arkadaşlar sınav haftam olduğundan bölüm atamadım bunu için özür diliyorum.

Sizi seviyorum.

Sınır:+15 vote

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin