Bay jeon'un sevgilisi beni gördüğünde yüz ifadesinden anladığım kadarıyla kızkın bir şekilde bana yaklaşıyordu. En son yanıma geldiğinde güçlü bir şekilde bileğimden tutup kızgın bir şekilde konuşmaya başladı.
-Jungkookdan uzak duracaksın seni pis sürtük tamam mı?
-Bay jeon zaten beni ilgilendirmiyor.
-Yalan söyleme ondan hoşlandığın çok belli.
-Ben ondan hoşlanmıyorum.
-Bakışların öyle söylemiyor ama.
-Nasıl düşünüyorsan öyle düşün.
Dedikten sonra bileğimi elinden çekip topallayarak merdivenlerden indip bu hastaneden çıktım.
Taksiye bindikten sonra şoföre evimi tarif edip evime doğru yol aldım.
Eve geldiğimde üstümü çıkarıp pijamalarımı giydim. Acıktığımı anladığımda mutfağa gidip pratik birşeyler yapmaya karar verdim. Hemen bir şeyler yaptığımda masaya geçip yemeye başladım. Yemeğim bittiğinde bulaşık olan tabağımı ve çatalımı bulaşık makinasına koyduktan sonra salona geçip televizyonun karşısına geçtim. Televizyonu açıp akşama kadar izledim. İzlemem bittikten sonra ortalıkta boş boş gezinip yatağıma yattım.
Nasıl olsa yarın okul vardı. Okuldan sonra eczaneye uğrayıp ayağım için krem almalıydım.
Yarın erken kalkacağım için gözlerimi kapatıp uyumaya karar verdim.
Arkadaşlar yeni bölüm geldi. Biliyorum uzun zamandır bölüm gelmiyordu bunun için çok özür dilerim yazama isteğim yoktu. Belki birazdan yeni bölüm atabilirim.
Sizi seviyorum. Sizde beni sevin.
Byss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher
Fanfiction- tamamlandı Hae Rim ögretmenine aşık olmakla en büyük hatasını yapmıştı...