BÖLÜM 10

5.3K 306 56
                                    

Sabah güneş ışıklarının yüzüme vurmasıyla uyanmıştım. Bugün Pazardı yani okul yoktu. Okulların tatil olmasına değilde yarın bay jeon'un evime gelip bana özel ders vereceği için sevinçliydim. Bir an önce pazartesi olmasını istiyordum. Hayatımda ilk defa pazartesinin gelmesini istiyordum. Bay jeon benim üzerimde çok büyük etki yaratıyordu.

Yatağımda oturur pozisyona gelip güzelce esnedim. Yatağımın yanındaki masadan telefonumu alıp mesajlara girdim. Seul Bi mesaj atmıştı. Mesajında;

'Hae Rim sabah erkenden annem geldiği için evime geri döndüm. Bir günlüğüne evinde kalmama izin verdiğin için teşekkür ederim' yazıyordu.

Telefonumu geri masanın üzerine koyup aşağı indim. Nedense bugün çok enerjiktim. Bende bundan faydalanarak spor yapmaya karar verdim. Kahvaltımı spordan gelince yapacaktım. Hemen yukarı geri çıkıp spor kıyafetlerimi giydim.

 Hemen yukarı geri çıkıp spor kıyafetlerimi giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 Kulaklığımı alıp parka doğru yürümeye başladım. Hava bugün çok sıcak değildi ama güzeldi tam koşu yapmalıktı. Parka geldiğimde ise yarım saat koşup bir banka oturdum. Her yer yemyeşildi. İnsana huzur katıyordu. 

Kafamı yana doğru çevirdiğimde bay jeon koşu yaparak benim olduğum yöne doğru geliyordu. Onu görmeyi beklemiyordum açıkçası ama gördüğüme daha da sevinmiştim. Bay jeon'un  saçları terden alnına yapışıyordu ve ince tişörtüde vucuduna yapıştığı için karın kasları belli oluyordu. Şuan acayip seksiydi. Ben bunları düşünürken bay jeon'a doğru koşmaya başaladım. Daha doğrusu yürüyordum. Bay jeon'la karşı karşıya geldiğimizde ona el salladım. O da bana el sallamıştı. Ona dahada yaklaşıp konuşmaya başladım.

-Merhaba bay jeon.

-Merhaba Hae Rim.

-Spor yapmayı çok seviyorsunuz herhalde.

 Herhalde spor yapmayı sevdiği belliydi o vücut kendiliğinden olmuyordu değilmi.

-Evet seviyorum. Sende seviyor olmalısın.

-Bende severim ama hergün yapmam sadece bugünlük içimden geldi.

Bay jeon'un nefes nefese kaldığını görünce elimdeki açılmamış suyu ona uzattım. O da teşekkür edip suyu elimden alıp tepesine dikti. Adam su içerken bile seksi görünüyordu. İnşallah sevgilisi benim tatlımı tatlı seksimi seksi jeon'uma dokunmuyordur. Bunları düşünürken bile deliye dönüyordum. Suyu tek dikişte yarıya indirmişti. Su içmeyi bitirip pet şişenin kapağını kapattı ve konusmaya başladı. Bay jeon;

-Eğer spor'un bittiyse birlikte kahvaltı yapalımmı. Ben daha kahvaltı yapmadım. Sen eğer yaptıy-

-Hayır bende daha kahvaltı yapmadım yani yapabiliriz.


Arkadaşlar dün yb atamadığım için üzgünüm bugün 2 bölüm atmaya çalışacağım. Keyifli okumalar.

Sizi seviyorum.

Vote atmayı unutmayın.

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin