BÖLÜM 32

4.2K 311 98
                                    

Bu bölüme de vote atmayı unutmayın!<3<3<3<3

Hemen yukarı çıkıp üstüme birseyler giydim.

Kıyafetlerimi giydikten sonra hafif makyaj yapıp saçlarımı açık bıraktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kıyafetlerimi giydikten sonra hafif makyaj yapıp saçlarımı açık bıraktım. Bence çok güzel olmustum.

Yoongi'yi daha fazla bekletmemek için birazdaha hızlanıp aşağıya indim. Babamla Yoongi hala sohbet ediyorlardı.

Yoongi beni gördüğünde ayağa kalkıp.

-Müsadenizle efendim.

-Müsade sizin, çok geç kalmayın.

-Peki ,deyip evden çıktık.

Yolunu bildiğim kafeye doğru yürümeye başladık. Kafeye geldiğimizde Yoongi'nin arkadaşlarının yer tuttuğunu gördüm. Bize el sallayıp gel işareti yaptıklarında yanlarına doğru yürümeye başladık.

-Çok beklediniz mi? -Hae Rim

-Hayır bizde daha yeni geldik. -Namjoon

-Peki, deyip yerimize oturduk.

-sizin içinde kahve sipariş ettik. -Momo

-İyi yapmıssınız. -Yoongi

Biraz bekledikten sonra kahvelerimiz geldi ve içmeye başladık.

-Burdan sonra kafa dağıtmaya gidelim mi? -Joy

Herkes onaylayan mırıltılar çıkardıktan sonra kafa dağıtmanın bana iyi geleceğini dusundum.

-Peki nereye gideceğiz. -Hoseok

-Bara gidelim bence. -jin

-Bana uyar -Yoongi

-Banada ama çok geç kalmayalım babam kızabilir.

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kahvelerimiz bittikten sonra bara doğru gitmeye başladık.

Bara ilk defa geliyordum. Doğrusu ortamı hep merak etmisimdir.

Diye dusundukten sonra içeri girdik. Burnumu ağır alkol kokusu ve ter doldurmustu. Bu koku çok rahatsız ediciydi.

Düşüncelerimi bir kenera attıktan sonra belime dolanan ellerle gözlerimi belime doğru indirdim.

Yoongi benim belime kolunu sarmış bir şekilde bana bakıyordu.

-Baban seni bana emanet etti.

-Şeyy evet.

-Burdaki erkekler yiyecekmis gibi bakıyorlar bence bardan çıkarkana kadar sevgiliymiş gibi rol yapalım.

-Tamam o zaman.

Dedikten sonra Yoongi belimi daha da çok kavrayıp yürümeye basladı bende pesinden gidiyordum. 

Bir masaya geçtiğimizde siparişlarimizi verdik. Hepimizde içki istemiştik. İlk defa tadına bakacaktım.

Siparişleri beklerken bir yandanda etrafa göz gezdirirken gözlerim bir kiside takılı kalmıstı o kiside bana kızgın bir sekilde bakıyordu.

-B-bay Jeon'un burada ne işi vardı.

Bu bölümüde umarım beğenmissinizdir.

*Galiba jungkook Ha Rim' Yoongi'den yine kıskandı jhdvhfd* 

korevsen adlı kullanıcının kitaplarını okuyup destek verirseniz beni çok mutlu edersiniz.

Sizi seviyorum...

SINIR:+90 VOTE (Bir önceki bölüm ve bu bölüm 90 voteyi geçince bölüm atacağım)

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin