Arkadaşlar okumaya başlamadan önce oy verebilirmisiniz.
Ağlamaktan gözlerimin şiştiğini hissedebiliyordum. Ne demeye gidipte öğretmenime hislerimi söylemiştim. O kim ben kim. O sadece benim öğretmenimdi. Öğretmenim olduğu aklıma geldikçe daha da kötü hissediyordum.
Kim biliyim artık beni nasıl biri olarak görüyor. Zaten iyice rezil oldum daha ne kadar rezil olabilirdim ki.
Ben bunları düşünürken evime gelmiştim. Ayağım zaten çok acıyordu. Üstüne üstün bide ağlamaktan gözlerim kızarıp şişmişti. Anahtarı çantamdan çıkarıp içeriye girdim. Çantamı sehpanın yanına bırakıp koltuğa uzandım. Sanırım bir doktora görünmeliydim. Bugün çok yorgun olduğumdan yarın doktora görünecektim.
Hiçbir şeyi önemsemeden direk odama çıkıp küveti sıcak suyla doldurdum. Küvet dolduktan sonra içine çileki duş jelimi döküp köpürttüm. Bu duş jelimi seviyordum çok güzel kokuyordu. Suyu köpürttükten sonra üstümdekilerden kurtulup bay jeon'un sarmış olduğu sargı bezini ayağımdan çıkarttım. Suya girdikten sonra kendimi daha da rahatlamış hissediyordum. Yorgunluğumu biraz daha atmıştım.
Böyle zamanlarda yanımda birinin olmaması çok kötüydü. Annem ölmüştü. Babam ise işleri uzadığı için 2 ay daha yoktu. Zaten olsa bile birşey farketmezdi. Ben bunları düsünürkende bir yandanda ağlamayı ihmal etmiyordum.
Keşke bay jeon'u hiç tanımamış olsaydım.
Arkadaşlar yeni bölüm geldi. Umarımki beğenirsiniz. Hikayeye bir üye daha katmak istiyorum. Bts'den olmak zorunda değil ,erkek olsun. Hae Rim'in arkadaşı yapıcam. Önerilerinizi yazın sizce Hae Rim'in arkadaşı kim olsun??? Tabi jungkook bunları kıskanacak felan...
Sizleri seviyorum.
Sınır koyacağım.
Sınır:+10 vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher
Fanfiction- tamamlandı Hae Rim ögretmenine aşık olmakla en büyük hatasını yapmıştı...