BÖLÜM 9

5.4K 301 69
                                    

Bay jeon bana "ben senin yanındayım seni hep koruyacağım" deyince kalbim hızlanmaya başlamıştı. Bay jeon'un bana böyle demesi beni özel hissettirmişti.

Saat geç olduğundan evime gitmeye karar verdim. Bay jeon'dan izin isteyip evime doğru gitmeye başladım. Eve geldiğim de kapıda Seul Bi'nin beklediğini görünce yanına gittim.

-Seul Bi önemli bir şey mi oldu.

-Hayır önemli bir şey olmadı. Annemle babam bugün evde olmayacaklar evde yalnız korktuğum için bende sende kalmaya karar verdim. Olur mu

Seul Bi'nin evde yalnız kalınca korktuğunu bildiğim için onun bizde kalmasına izin verdim.

-Tabiki de kalabilirsin bu da sorumu Seul Bi.

-Teşekkürler Hae Rim.

Dedikten sonra eve girdik. Ben odama çıkıp üstümü değiştirip aşağıya indim. Aşağıya indiğimde Seul Bi'de geceliklerini getirmiş olacakki o da giyinmiş koltukta oturuyordu.

-Seul Bi karnın acıktımı.

-Evet biraz acıktı.

Benimde karnım acıktığı için Seul Bi'yide alarak mutfağa geçtim. Mutfağa geçtiğimizde ramen yapmaya karar verdik. En pratik ve hızlı olanı oydu çünkü. Ramenlerimizi yapıp yedikten sonra mutfağı toplayıp oturma odasına geçtik. Koltuğa oturup ben kumandayı alıp film açtım. Filmin ortalarına doğru Seul Bi bana soru sormuştu.

-Bugün nereden geliyordun.

-Bay jeon'un evinden.

-Oha bay jeon'la sevgilimisiniz.

-Hayır sadece bende kalan ceketini vermiştim.

-Ceketi sende ne arıyor.

-O gün üstüme kola döküldüğünde bana vermişti.

-Bay jeon seni seviyor olmasın.

-Hayır canım nerden çıkartıyorsun böyle şeyleri. Hem onun sevgilisi var.

-Sevgilisi olduğunu bilmiyordum.

Keşke gerçektende bay jeon'da beni sevseydi. Ben bunu düşünürken Seul Bi yine konuşmaya başlamıştı.

-Hae Rim sana uzun zamandır söylemek istediğim bir şey var.

-Evet.

-Ben Tae'yi seviyorum.

-Ne!!! benim çocukluk arkadaşım olan Tae mi.

-Evet o.

-Peki ne kadardır.

-3 yıldır.

-Bide 3 yıldır seviyorsun öylemi ve bunu bana şimdi söylüyorsun.

-Özür dilerim zaten ilk sana söyledim.

-O seni seviyor mu.

-Bilmiyorum.

-Bence git söyle.

-Öyle mi dersin

-Tabikide öyle sonra kaparlar Tae'ni.

-Aynen bunu en kısa zamanda söyleyeceğim.

Seul Bi'nin konuşması bittikten sonra sessizlik oluşmuştu.

Tekrardan Seul Bi sessizliği bozmuştu.

-Peki senin sevdiğin biri varmı.

-Şeyyy yok.

Bunu ona daha söylemek istemiyordum ki ama çok geçti. Ben yalan söylediğimde hep parmaklarımla oynardım ve yine parmaklarımla oynadığım için yalan söylediğimi farketmişti.

-Yalan söylüyorsun Hae Rim bunu bana söylemeyipte kime söyleyeceksin.

Aslında doğru söylüyordu birisine söyleme zamanı gelmişti ama bay jeon'u sevdiğimi nasıl karşılardı bilmiyorum.

-Tamam söyleyeceğim sevdiğim biri var.

-Söyle bakalım kimmiş bu şanslı kişi.

-Bay jeon.


Evet arkadaşlar bu bölümde bitti. Keyifli okumalar.

Sizleri seviyorum.

Öptüm bay bir sonraki bölümde görüşürüz.

Vote atmayı unutmayın...

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin