BÖLÜM 30

4.2K 336 154
                                    

Yorum yapıp vote atmayı unutmayın bebeqlerim<3<3

Spor salonuna doğru yürürken mesajin kimden geldiğini çözmeye çalisiyordum. 

Salona geldiğimde kimse yoktu. Ah hadi ama kim benimle dalga geçiyor böyle diye içimden geçirirken kapının kilitlenme sesini duydum. Sesi duyar  duymaz arkamı döndüm.

-B-bay jeon!

Ah evet doğru duydunuz. Mesaji atan bay jeonmuş.

-Evet ben. Şaşırdınmı?

-Sizcede şaşırmam normal değilmi? Neyse buraya beni niçin çağırdınız?

-Yoongiyimi seviyorsun?

-Yah! soruma soruyla cevap vermeyin.

-Sana Yoongiyimi seviyorsun dedim.

-Hayır o benim en yakın arkadaşlarımdan.

-Nasıl inanmamı bekliyorsun.

-Bay jeon ben zaten söylemiştim revirde sizi sevdiğimi galiba hatırlamadınız.

-...

-O zaman bende kanıtlarım, dedim.

Bay jeon'a doğru bir adım attım ve boynuna kollarımı doladım. O benim dudaklarıma ben onun dudaklarına bakıyordum. Dudaklarımı yaladım. Tahrik olmuşa benziyordu. Bende bundan fırsat bilerek yavaşça gözlerimi kapatıp dudaklarına dudaklarımı kapattım. Biraz öyle kaldıktan sonra dudaklarımı hareket ettirmeye başladım. Şaşırmış olacakki bana karşılık vermiyordu. Alt dudağını ısırmamla hafif inledi. Sonrada bana karşılık vermeye başladı. Karşılık verdiğinde çok mutlu olmuştum.

Dudaklarından ayrıldıktan sonra gözlerine bakıp;

-Ben Yoongiyi değil sizi seviyorum öğretmenim! Hemde ilk gördüğüm günden beri ,dedim.

Bu yaptıklarıma hala bende inanamıyordum. Bir an gaza gelip yapmıştım herşeyi. Ama pişman değildim. Asıl ne tepki verecekti?

Bay jeon benden ayrılıp konusmaya başladı.

-N-ne desem bilmiyorum.

-Sizde beni seviyormusunuz onu söyleyin!

-Bilmiyorum. Öğretmen öğrenci ilişkisi nasıl olur. İnsanlar nasıl tepki verir.

-Hiçkimse umrumda değil sadece sizin ne diyeceğiniz önemli!

-Üzgünüm Hae Rim. Böyle olmasını istemezdim.

Deyip gitti. Beni oracıkta öylece bırakıp gitti. Sevdiğim adamın gözünün önünde rezil olmuştum. Artık onun yüzüne nasıl bakacaktım ben.

Bu düşüncelerimi bir yana birakıp kendimce bir karar verdim.

Bende Hae Rim'sem bay jeon'u süründüreceğim. Bana yalvaracak. Onu tahrik edeceğim. 

Bunları düşünürken gözümden yaş akmasına izin vermiştim. Spor salonunun tam ortasında yere çökmüş hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım.

Ama artık kendimi üzmeyeceğim ben değil Bay jeon üzülecek.

Güçlü durmalıyım. Eğer annemde yanımda olsaydı bana güçlü ol derdi.

Annem aklıma gelince dahada çok ağlamaya başlamıştım.

Hayat çok adaletsizdi. Önce annemi elimden almiş sonrada sevdiğim adamla olmama izin vermiyordu.

Düşüncelerimi bir kenara atıp ayağa kalktım ve göz yaşlarımı elimin tersiyle sildim ve salondan çıktım.

Salondan çıktıktan sonra sınıfa doğru gidip çantamı aldım ve omzuma taktım. Sonrada okuldan çıktım ve evin yolunu tuttum. Eve gelince çantamı yere atıp hemen duşa girdim. Ilık bir duş iyi gelebilirdi. Üstümü çıkarttım ve yavaşça küvete oturdum. Bugün olanlar aklıma geldikçe göz yaşlarıma engel olamıyordum. Ne yapacaktım ben?

Bide çok dengesiz bana seni önemsiyorum demişti şimdide beni sevmediğini söylüyor.

.......

Düşüncelerimi bir kenara atıp küvetten çıktım ve pijamalarımı giydim. Çok yorulduğum için yatağıma yatıp hemen uyudum yarının güzel bir gün olmasının dileğiyle...

Yazar sonunda bölüm attın dediğinizi duyar gibiyim. Bölüm geç geldiği için çoook büyük özür dilerim.

Sizleri çok seviyorum. Sizde bu beceriksiz yazarınızı sevin olur mu?

Size yine bir kişiden bahsedeceğim. chimpathy adlı kullanıcıyı takip edip hikayesine destek olursanız beni çok mutlu edersiniz.

Bunları yine birleştiremedik yaw msdvjh

Çok konuştum biliyorum.

SINIR: +100 VOTE ve sınırsız YORUM

Bai!

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin