BÖLÜM 17

4.7K 480 28
                                    

Arkadaşlar okumaya başlamadan önce oy verirmisiniz pls.

Sabah kalktığımda okula gitmeme 1 saat vardı. Dün jungkook'a hissettiklerimi söyleme kararı aldıktan sonra aklıma geldikçe heyecanlanıp elimin içleri terliyordu. Yatağımdan kalkıp banyoya gittim. Banyoda rutin işlerimi tamamladıktan sonra tekrar odama gelip okul kıyafetlerimi giydim.

Üstümü giyindikten sonra mutafağa gitmek için merdivenlerden indim. Mutfağa geldiğimde dolaptan bir şeyler çıkarıp yemeye basladım. Yemeğimi yedikten sonra okulun baslamasına 10 dakika vardı. Zaten okulla ev arası yakın olduğundan anahtarlarımı alıp evden çıktım.

Okula geldiğimde okulun kapısından girdim. İçeri girdiğimde Tae ve Seul Bi bana doğru geliyorlardı. Onlara benimle sevgili olduklarından beridir ilgilenmedikleri için trip atacaktım. 

-Hae Rim nasılsın? dedi Tae

-İyiyim neden sordunuz ki. dedim

-Biz senin arkadaşınız neden sormayalım ki. dedi Seul Bi.

-Bilmem şu aralar Tae'yle sevgili olduktan sonra beni biraz boşladınızda. dedim

-Ayy tribini yesinler benim canım arkadasım kızmışmı bize. dedi Seul Bi

-Şimdi gönlünü alırız biz onun. dedi Tae

Dedikten sonra Tae ile Seul Bi birbirlerine kaş göz hareketi yaparak üstüme gelmeye basladılar. Tae benim kollarımı tutarken Seul Bi'de beni gıdıklıyordu. Okulun koridoru benim kahkahalarımla dolmustu. Herkes bize bakıyordu. Bende dayanamayarak.

-Tamam affettim sizi durun.

Dediğimde durmuştular. Bende onları kollarından tutup  sınıfa getirdim. Sınıfa geldiğimizde daha öğretmen gelmemişti. Dersimiz müzikti. Ve ben müzik dersini hiç sevmezdim. Ben bunları bir yandan düsünürkende öğretmeni bekliyordum.

Öğretmen geldiğinde herkes ayağa kalktığında öğretmen oturun dedi ve bizde oturduk. Hoca elindeki gitarı çalmaya basladığında bizde dinliyorduk. Güzel çalıyordu. Bende çalmak isterdim ama böyle şeylere yeteneğim olmadığı için yapamıyordum.


Arkadaşlar bu bölümüde yayınladım. Aslında sınır geçmeden bölüm atmayacaktım ama bende dayanamayıp bölüm attım. Bu bölüme sınır koymayacağım çünkü birazdan bir bölüm daha yayınlayacağım. Biraz sonraki yayınlayacağım bölüme sınır koyacağım ve sınır geçmedende bölüm atmayacağım.

Umarım beğenirsiniz. Sizi seviyorum. Bye Bye.

Oy vermeyi unutmayın.

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin