BÖLÜM 37

4.8K 230 165
                                    

OY VERMEYİ UNUTMAYIN!   (M)

Eve geldikten sonra bay jeon kapıyı kapatıp beni duvarla arasına aldı.

Kendini bana bastırıyordu ve bu beni daha çok tahrik ediyordu.

Bay jeon daha fazla dayanamayıp beni sertçe öpmeye başladı. Bir taraftanda eteğimin altından kalçalarımı sıkıyordu. Bende onun saçlarını çekiştiriyordum.

Beni kucağına alıp odasına doğru götürdü ve yatağa yatırdı. Sonra tişörtümü çıkarıp boynumda kendine ait izler birakmaya başladı. Bir yandanda sütyenimin kopçasını açmaya çalışıyordu.

Nihayet sütyenimi açtiktan sonra bir taraftan göğsümü emiyor bir taraftanda eliyle yoğuruyordu.

-Mmh bay jeon.

-Jungkook de.

-peki.

Ahhh tanrım bu çok utanç verici bir şeydi. Ayrı zamanda çok zevkliydi.

Jungkook tişörtünü çıkartıp aşağıya atınca onun kaslarına bakıyordum. Ben biran gaza gelip jungkooku altıma aldım.

-Bakışlarınla yedin resmen beni.

Dediğine aldırmadan bende onun boynunda kendime ait izler birakmaya başladım. 

 Sonra emerek aşağıya doğru indim ve jungkook'un kemerini çözmeye başladım. Kemerini çözdükten sonra pantolonunun düğmesini açıp pantolonunu çıkardım. Önümde sadece boxerla duruyordu. 

Kendi eteğimden kurtulup bende külotla kalmıştım. Sonra kızlığımı jungkookun penisine doğru getirtip üzerine oturunca jungkook ortaya büyük bir inleme sesi biraktı.

-Aghh 

Oturduktan sonra sürtünmeye başladım. Jungkook'un zor durumda olduğu belliydi. 

Daha sonra üzerinden kalkıp onun boxerını çıkartıp bir kenera attım ve pensini elime alıp sakso çekmeye başladım. Her ne kadar iğrenç olsada zevk vericiydi. 

-Aghh Hae Rim daha hızlı.

Demesiyle saçlarımdan tutup bir ileri bir geri çekiştiriyordu.

Birazdaha bu eylemi yaptıktan sonra jungkook boşalmıştı ama ben hala boşalamamıştım. Zor durumdaydım. 

Jungkook'ta zor durumda olduğumu anlamış olmalıki beni altina alıp külotumu çıkardı ve penisini konumlandırıp;

-Hazır mısın?

-Korkuyorum.

-Korkmana gerek yok yavaş olacağım. Ama önce biraz acıyabilir sonra zevk alacaksın zaten.

-Tamam

Dedikten sonra jungkook içime girdi ve yavaşça ileri geri yapmaya başladı. Gerçektende çok acıyordu.

-Kendini bu kadar sıkma yoksa daha çok acır kendini bana birak.

..............................

Yaklaşık 15 dakika sonra zevk noktamı bulmuş oraya gel git yapmaya başlamıştı.

-Ahh jungkook orası.

Jungkook bunu duymasıyla gülümsemiş ve daha çok hızlanmıştı. Resmen şuan zevkten ölecektim. Biraz daha gel git yaptıktan sonra boşalmıştım.

Benim boşalmamla birlikte jungkook içimden çıkıp kendini yanıma atmış ve;

-Seni seviyorum, demişti.

Bende cevap vermeyip ince pikeyi üzerimize örttüm ve ona sarılıp uyudum.

Umarım ki bu olanların hiçbirini hatırlamazdım.

UTANIYORUM...

SMUT YAZAMIYORUM.

KÖTÜ OLDUĞUNUNDA FARKINDAYIM.

UMARIM BEĞENİRSİNİZ.

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin