Bölüme başlamadan önce vote atmayı unutmayın pls.
Yoongi ile mekana geldikten sonra Yoongi etrafa bakarken arkadaşlarını bulmus olmalı ki gülümsedi.
Masada üç erkek iki de kız vardı. Masaya doğru yürüdüğümüzde boş yerlere yerleştik.
-30 dakika sonra-
Ben herkesle baya iyi anlaşmıştım. Hepside çok iyilerdiler. Onlar beni sevmiştiler bende onları.
Sanırım çukur gibi gamzeleri olan ve sakar olan kişi Namjoon, geniş omuzları olan ve iyi yemek yapan kişi Jin, sürekli gülen ve hareketli kişi Hoseok, en tatlı aegyo yapabilen ve selca çekmeyi seven kişi Soo Young, dansta iyi olan kişi ise Momo galiba.
Biz sohbet ederken Jin'in yaptığı espiriye kimse gülmemişti. Herkes saf saf jin'e bakarken;
-Gülsenize
Demesiyle ben bir kahkaha patlattım ve diğerleride gülmeye başladı.
Bu günümde böyle geçmişti.
Hoseok'un kalkalım ablamın daha akşam doğum günü var onu kutlayacağız demesiyle hepimiz kalkmıştık.
Mekandan çıktıktan sonra yavaş yavaş Yoongi ile eve doğru yürüyorduk. İkimizde sessizdik.
-Şeyy bu gün çok güzeldi beni arkadaşlarınla tanıştırdığın için teşekkür ederim.
-Bişey değil eğlenmen güzel. Hepside yakın arkadaşlarımdır onları gerçekten de seviyor ve değer veriyorum.
-Hepside çok iyilerdiler.
-Onları sevmene sevindim.
Derken eve gelmiştik. Anahtarımı alıp kapıyı açtıktan sonra tam karşıdaki eve girmekte olan Yoongi'ye seslendim.
-Yoongi eğer hala gelmek istersen biraz gelsene sohbet ederiz.
-Tamam geliyorum.
Dedikten sonra Yoongi'de evinin kapısını kapatıp bizim eve girdik.
Ben hemen kendimi koltuğa attım. Yoongi'de yanıma oturdu.
-Karnın aç mı?
-Hayır aç değil.
-Benimde. Peki bir şeyler içmek ister misin?
-O olabilir.
-Ne istersin.
-Buzlu su varsa alabilir miyim?
-Peki hemen getiriyorum.
Hemen mutfağa gidip buzlu suyu alıp Yoongi'ye verdim. O da tepesine dikip suyu bitirip masanın üzerine yavaşça biraktı.
-Şişe çevirmece oynayalım mı?
Aslında uzun zamandır oynamıyordum oynamak fena olmazdı.
-Oynayalım ama herkes doğruyu söyleyecek.
-Tamam zaten ben dürüst biriyimdir yalan söylediğimi gördün mü sen hiç.
-Hayır ama yinede söylemek istedim.
Dedikten sonra mutfaktan bitmiş cam su şişesi alıp geldim. İkimiz karşiliklı bağdaş kurup yere minderlerin üzerine oturduk.
Elime şişeyi alıp çevirmeye başladım.
Şişenin soru kısmı bana cevap kısmı Yoongi'ye gelmişti.
-Doğruluk mu cesaretlilik mi?
-Doğruluk.
-Şu ana kadar kaç kızla yattın.
-Hmm galiba iki.
-Tamam sıra sende.
Bu sefer soru kısmı ona cevap kısmı bana gelmişti.
-Doğruluk mu cesaretlilik mi?
-Cesaretlilik.
-Hmm sana ne yaptırsamki. Buldum. Sana şimdi bir kart vereceğim ve oradaki numarayi yani taksiyi arayıp bana bir limuzin gönderirmisin diyeceksin.
-Tamam yapacağım.
Dedikten sonra elime telefonu alıp karttaki numarayı aradım.
-Alo
-Şeyy bana bir limuzin gönderebilir misiniz?
-Limuzin mi?
-Evet limuzin.
-Bizde limuzin yok onun yerine taksi göndersem olmaz mı?
-Ben limuzine binmek istiyorum.
-Üzgünüm bizde yok.
Dedikten sonra adam telefonu kapattı. O telefonu kapattıktan sonra ben kahkahalara boğuldum. Yere yatıp gülerken karnımıda tutuyordum. Yoongi ise benim durumumdan farkı yoktu.
-Bunun cezasını sana ağır ödeteceğim ama.
Dedikten sonra şişeyi elime alıp döndürmeye başladım.
Soru kısmı yine Yoongi'ye gelmişti.
-Doğruluk mu cesaretlilik mi?
-Doğruluk.
-Şu anda hoşlandığın biri var mı?
-Aaa şeyy var.
-Kim?
-Yah! ama sadece bir soru.
-Tamam sormadım say o zaman.
Bende oyundan sıkılmaya başlamıştım ve yavaşça ayağa kalktım.
-Yoongi ben sıkıldım birazda film izleyeli mi?
-Olur ne izleyelim.
-Bence macera olan bir film izleyelim.
-Tamam bana uyar.
-Yenilmezler; Sonsuzluk savaşı izleyelim mi.
-Olur.
Dedikten sonra Yoongi filmi açtı ve bizde filmi izlemeye başladık.
-3 saat sonra-
Yoongi'nin ağzından
Film bittiğinde Hae Rim omzumda uyuya kalmıştı. Uyurken çok güzel görünüyordu.
Onu yattığı yerden kucağıma alıp odasına çıkardım. Yatağa yatırıp üstünü örttükten sonra televizyonu kapatıp bende evime geçtim. Sonra odama çıkıp uyudum.
Evet arkadaşlar şu ana kadar yazmış olduğum en uzun bölümü yazdım. Umarım beğenirsiniz.
Sizleri seviyorumm.
Sınır:+30 vote
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher
Fanfic- tamamlandı Hae Rim ögretmenine aşık olmakla en büyük hatasını yapmıştı...