Bay jeon'un bana özel ders verceğini söylemesiyle çok mutlu olmuştum.
Okula geldiğimizde herkes tenefüste olduğu için Tae ile Seul Bi de dışarıda geziyorlardı. Bende bay jeon'a teşekkür ederek onların yanına gittim.
-Naber.
-İyide sen neden serbest giyindin,dedi Seul Bi
-Sabah üzerime kola döktüm de eve gidip üzerimi değiştiripte geldim.
Dedikten sonra zil çaldığı için sınıfa gidip hocanın gelmesini bekledik. Bu son dersti ve dersimiz bay jeon'laydı. Kapı açıldı ve içeriye bay jeon girdi. Kitaplarını masaya koyup bize oturmamızı işaret ettikten sonra herkes yerine oturdu. Bay jeon'un elinde kağıtlar vardı. Kağıtları dağıtmaya başladı.
-Evet, sizi ufak bir sınav yapacağım şu an. Konuyu anlamışmısınız diye. Başlayabilirsiniz.
Ben bu konuyu anlamadığım için sınavı yetiştirememiştim. En son kağıdını vermeyen ben kalmıştım.
-Hae Rim kağıdın daha bitmedimi.
-Bay jeon ben bu konuyu anlayamadığım için yapamadım.
-Peki. Zil çalınca odama gelebilirmisin.
- Evet gelebilirim.
Kağıdımı bay jeon'a verdikten sonra zil çalmıştı. Bay jeon önden gitmişti. Ben küçük adımlarımla odasına doğru giderken daha da heyecanlanıyordum ki kapısını tıklatıp içeriden gel sesi gelince içeriye girdim. Bay jeon masasında oturmuş önündeki kağıtlarla ilgileniyordu. Ben gelince önündeki sandalyeyi göstererek otur dedi.
-Sınavın çok mu kötü geçti.
-Sadece konuyu anlamadım.
-Sana özel ders vereceğim. Pazartesi günü senin için uygun mu.
-Evet uygun.
-Peki senin evinde olsa olur mu.
-Olur zaten ben tek yaşıyorum.
-Baban nerede.
-Babam yurtdışında.
-O zaman pazartesi okul çıkışında senin evine gelip sana özel ders vereceğim. tamam mı.
-Tamam
Dedikten sonra daha fazla beklemeyip sınıftan çantamı alıp evime doğru yol aldım. Resmen bay jeon benim evime gelip bana özel ders verecekti. Çok heyecanlıydım. Bunları düşünürken çoktan evime gelmiştim. Çantamdan anahtarları çıkarıp eve girdim.
Karnım acıkmıştı. Hemen odama çıkıp üstümü değiştirecektimki bay jeon'un ceketinin bende kaldığını farkettim. Ceketini düzgünce asıp yarın ona verecektim. Ama yarın okullar tatildi. Bende evine gidip veririm o zaman nasıl olsa Tae evini biliyordur.
Hemen üstümü değiştirip aşağıya indim. Kendime bir şeyler hazırlayıp yemeye başladım. Yemeğim bittikten sonra mutfağı toplayıp oturma odasına geçip kumandayı aldım ve film açtım. Film yaklaşık 1 saat sürmüştü.
Film bitince uykumun geldiğini anlayarak odama çıkıp kendimi uykunun kollarına teslim ettim.
Sizi seviyorum.
Vote atmayı unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher
أدب الهواة- tamamlandı Hae Rim ögretmenine aşık olmakla en büyük hatasını yapmıştı...