BÖLÜM 39

4.6K 251 192
                                    

OY VERMEYI UNUTMAYIN!

BİDE SATIR ARASI YORUM YAPARSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM...

1 hafta sonra

Jungkook'un beni opmesinden sonra baya yakinlasmistik. Sevgili olma yolunda ilerliyorduk.

1 saat önce beni Han Nehrine çağırmıştı. Açıkçası neden çagırdığını pek anlamış değilim. 

..................

Nehrin yakınlarına doğru geldiğimde jungkook bir bankta elinde bir demet çiçekle beni bekliyordu. Yavaş adımlarla yanına gidip oturdum.

-Fazla bakledin mi?

-Hayır bende daha yeni geldim zaten.

Dedikten sonra elindeki çiçek demetini bana doğru uzattı bende fazla beklemeden elinden aldım.

-Oh çok güzel kokuyor bunlar.

-Sen daha güzel kokuyorsun.

Dediğinde biraz utanmıstım. Alışık değilim ben böyle şeylere.

-Hae Rim sana yaklaşık 1 hafta önce senden hoşlandığımı dile getirmiştim. Peki sen benden hala hoşlanıyor musun?

O nasıl soru jungkookcuğum seni sevmeyi ben hiç bırakmadım demek istesemde sadece başımı sallayıp onaylayan mırıltılar çıkarmıştım.

Jungkook'u onayladıktan sonra yüzünde bir gülümseme oluşmuştu. 

Ya bu çocuk hep gülsün... ama sadece bana başka kimseye değil.

Sonra jungkook ceketinin cebine elini atıp siyah bir kutu çıkardı. Kutuyu açıp bana doğru yaklaştırdı.

-Hae Rim bu tür işlerde genelde iyi değilim yani beceremem. Ama seni seviyorum bunu bil sadece.

Dedikten sonra jungkook arkamı dönmemi söyledi ve kolyeyi boynuma taktı.

                (Kolyeyi beğenmediyseniz farklı bir şey dusunebilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                (Kolyeyi beğenmediyseniz farklı bir şey dusunebilirsiniz.)

Kolye açıkçası çok hoşuma gitmişti ve jungkookla bizi temsil ediyordu.

Kolyeyi boynuma taktıktan sonra mutlu olmamı sağlayan o sözcükleri söylemişti.

-Sevgilim olur musun öğrenci?!

Sonunda aylar sonra bir bölüm atabildim jxbvdajkf.

Sanırsam artık birleştiler...

Acaba kötü sonlamı bitirsem yada mutlu bilemedim her şey olabilir.

Sizi seviyorummm.

Bol bol yorum yapınn!

Hadi bye.

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin