BÖLÜM 15

4.9K 332 71
                                    

Eve vardığımızda çantamdan anahtarlarımı çıkarıp eve girdik. Bay jeon'a kanepeyi göstererek;

-Bay jeon siz şöyle oturun ben üstümü değiştirip kitaplarımı alıp geleyim.

Dedikten sonra üzerime bir eşofman ve tişört geçirdim.

Üstümü giydikten sonra kitaplarımı alıp bay jeon'a götürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstümü giydikten sonra kitaplarımı alıp bay jeon'a götürdüm.

-Bay jeon kitapları getirdim.                                                                                                                                               Dedikten sonra bay jeon yanını patpatlayarak oturmamı söylediğinde oturdum.

Bay jeon'un yanına geçtiğimde hangi konuyu anlamadığımı sordu bende son konuyu anlamadığımı söyleyince anlatmaya başladı. Bay jeon'u dikkatle dinliyordum. Anlatması bittiğinde test sorularına geçtik. 1. soruyu benden çözmemi isteyince bende hemen çözdüm. Meğersem konuyu dinlemediğim için yapamamısım. Soru çok kolaydı.

-Bay jeon ben bu konuyu anladım. Çok kolaymış.

-Anlatan ben olunca daha kolay.

-(Kısık sesle) hııı ne demezsiniz.

-Efendim birşey mi dedin.

-Yok bay jeon bir şey demedim.

-Jungkook

-Nasıl

-Bana okul dışındaki yerlerde jungkook de demistim sanki.

-A evet özür dilerim jungkook. 

Dedikten sonra sessizce oturmaya başladık. Ta ki ben sessizliği bozana kadar.

-Bay jeon bir şey sorabilir miyim.

-Sor.

-Şeyy benim bir arkadaşım var. Bu arkadaşım gitmiş resim öğretmenine aşık olmus sizce sevmesi doğru mu. Sonuçta öğretmen öğrenci ilişkisi.

-Bilmemki. Ben hiç öyle bir şey yaşamadım. Ama seviyorsa sevmeye devam etsin.

-Pekala bunu ona iletirim.

-Bu arkadaşın kim. Bizim okuldan mı.

-Yok baska okula gidiyor. Bizim okuldan değil.

Dedikten sonra jungkook'a karnının aç olup olmadığını sordum. Öğleden sonra bir şey yememis yani aç olmalı. Hemen mutfağa gidip bir şeyler hazırlamaya başladım. Yemek bittiğinde dolaptan tabak alacaktımki boyumun yetişememesiyle jungkook arkadan gelip tuttu tabağı.

Aramızda şu an santimler vardı. Nefeslerimiz birbirine değiyordu. Ben o anın şokuyla jungkookun gözlerine bakmaya devam ediyordum ki jungkook bir adım geriye gitti.

-Birazcık daha dikkat etmelisin. Sen geç masaya ben yemekleri tabağa koyarım dedikten sonra sandalyeye oturup yemeği beklemeye basladım. 


Arkadaslar çook uzun zaman sonra bölüm atıyorum. Umarım beğenirsiniz. Ve sınır koymaya karar verdim.

Sınır: +5 vote

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin