BÖLÜM 21

4.8K 326 41
                                    

Hastaneye gelmiştim. Bu hastaneye en son gelişimde bay jeon'la ilk kez karşılaşmıştık. Çok iyi bir karşılaşmada değildi. Üzerine yemek dolu tepsiyi dökmüştüm. Ama tabi o zamanlar sevgiliside vardı ama artık yoktu. Bay jeon'la ilgili tek sevindiğim şey zaten sevgilisinden ayrılmış olmasıydı.

Hastaneye girdiğimde hastane kokusu direk burnuma dolmuştu. Bu kokuyu hiç sevmezdim. Önceden randvevu aldığım için beklemeyecektim. Oradaki görevli bir bayana hemşirenin odasını sorduğumda bana tarif ettiği odaya doğru yöneldim. Odanın kapısını önüne geldiğimde içeride hasta olmadığını anlayıp kapıyı iki kere tıklatıp içeri girdim.

-Merhaba

-Merhaba

-Adınız neydi

-Adım Kim Hae Rim.

-Bayan Kim neyiniz vardı.

-Bence sizden büyük değilim onun için saygı ifadesi kullanmaya gerek yok.

-Peki Hae Rim neyin vardı.

-Ayağımı dün okulda sıraya çarptım sabahta şişmişti ve gece ağrısından uyuyamadım.

-Peki sen geç şöyle uzan ben ayağına bakayım.

Ben sedyeye geçip uzandığımda hemşire ayağıma hafiften dokunarak burasımı acıyor diye soruyordu. En son dokunduğu yer çok acımıştı ve bende kısık sesle çığlık atmıştım. 

-Ayağını incitmişsin. Ben ayağın için sana krem yazıcam sende uyumadan önce ayağındaki eski sargı bezini değiştirip kremini sürüp yeni sargı bezi takıcaksın. Yapabilirsin değilmi.

-Evet yapabilirim.

Dediğimde doktor krem sürmeden sargı bezini ayağıma sarmıştı. 

-Sen kremi alınca ayağına sür ve yeni sargı bezi tak.

-Peki

Dedikten sonra sedyeden kalkıp ayağa dikildim. Hemşirenin dediği kremi eczaneye uğrayıp almam lazımdı. Bu ayaklada gidemezdimki. En iyisi Tae yada Seul Bi'ye aldırmaktı diye düsünürken hastanenin koridorunda yavaş adımlarımla yürüyordum.

Kafamı kaldırıp karşıya baktığımda bay jeon'un sevgilisini görmüştüm. Bana kızgın bir şekilde bakıyordu.

Nerden rastlamıştım ki ben şimdi buna.


Evettt arkadaşlar yeni bölüm geldi umarım beğenirsiniz. Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Hala yeni eklenecek olan üyeye karar veremedim. Öneride bulunursanız sevinirim.

Sizi seviyorum.

Sınır:+10 vote  +5 yorum

math teacherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin