Arkadaşlar oy vermeyi unutmayın pls.
Zil sesini işitmemle birlikte Tae ve Seul Bi'yi kolundan tutarak kantine getirip bir masaya yerleştirdim. Hemen dolaptan sütlerimizi alıp yanlarına oturdum. Sütlerimizi içtikten sonra konusa konusa sınıfa gittik. Sınıfa geldiğimizde bir kızla bir kız kavga ediyordu. Ben onları ayırmaya çalıştığımda kız beni yere itti ve ayak bileğim masaya vurdum. Ayağımı vurduğumda Tae nöbetçi öğretmene haber vermeye gittiğinde Seul Bi de yanıma gelip kaldırmaya çalıştı ancak basarılı olamamıstı. Zaten ayağımın vurmasıyla kızlarda ayrılmıstı. Nöbetçi öğretmen bay jeon olduğundan o gelmişti. Bay jeon beni kollarımdan tutarak kaldırmaya çalıştığında ayağımın üzerinde duramıyordum. Zaten ayağımda morarmıştı. Yerden havalandığımı hissettiğimde bay jeon beni kucağına aldığını farkettim. Şuan kalbim çok hızlı atıyordu insallah bay jeon duymuyordur. Aman duyarsa duysun sonuçta bugün söyleyeceğim diye içimden geçirirken revire çoktan gelmiştik. Bay jeon beni yavaşça yatağın üzerine bıraktığında etrafta hemşireyi arıyordu ama yoktu. Onu bulamayınca kendisi sarmaya karar vermiş olacakki sargı bezini dolaptan aldı. Sargı bezinden sonra kremide alıp yanıma geldi. Ben sadece onu izliyordum.
Eliyle kremi sürmeye basladığında ayağımda huylanmaya baslamıstı. Yavasça ayağımı okşuyordu. Kremi sürmesi bittiğinde narince sargı bezini ayağıma sarmaya basladı. Sarması bittiğinde ayağa kalkıp.
-Ayağın şimdi daha nasıl.
-Teşekkürler bay jeon şimdi ayağım daha iyi.
-Kavga eden sen değildinki senin ayağın nasıl incindi.
-Ben onları ayırmaya çalışıyordum.
-Sen niye kavgayı ayırmaya çalışıyorsun beni çağırsana.
-Özür dilerim bay jeon
-Neyse önemli değil özür dilemene gerek yok.
Dedikten sonra bana gelen bir cesaretle bay jeon'a hissettiklerimi söylemeye başladım.
-Bay jeon şimdi söyleyeceklerim ne kadar doğru bilmiyorum ama ben sizi seviyorum.
-Hae Rim ben senin öğretmeninim.
-Biliyorum bay jeon bunu her seferinde yüzüme vurmanızı istemiyorum.
-Hae Rim seni kırmak istemem ama benim sevdiğim ya da hoşlandığım biri yok.
Dediğinden sonra gözümden bir yaş damla süzülmüştü. Devamıda geldiğinde ağlamam şiddetlenmişti. Tam ayağa kalkacakken bay jeon elimden tutup.
-Dur ayağın daha iyi değil.
-Biraz önce reddedildim ben bay jeon. Şimdide reddedildiğim kişinin yüzüne bakamam.
Diyerek elimi elinden kurtarıp toparlayarak kapıdan çıktım. Daha fazla okulda duramazdım onun için çantamı sınıftan aldım ve eve doğru toparlayarak gitmeye çalıştım.
Arkadaşlar sözümü tutup bölümü attım. Umarım beğenirsiniz sizi seviyorum.
Sınır: +10 vote
Sınır geçmeden bölüm atmayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
math teacher
أدب الهواة- tamamlandı Hae Rim ögretmenine aşık olmakla en büyük hatasını yapmıştı...