Sick Bastard

1.7K 79 2
                                    

Kate

,,Jsi debil." Zamračím se a založím si ruce na hrudi. ,,Tvůj debil." Uculí se Drew a přiblíží se. Jako vždy se nakloní a ukradne si mé rty jen pro sebe. Nedává prostor slovům, kterými bych ho nejraději označila a prostě jim nedovolí opustit má ústa. ,,Jsi fakt idiot." Skousnu si se zavřenýma očima ret a ruku nechám na jeho zátylku. ,,Já vím." A takhle končí všechny naše hádky. ,,Volal jsi s Jamesem?" Kouknu na něj. ,,Ne. Vlastně už od tábora. Fíha. To je už půl roku." Zamyslí se a proplete nám prsty na rukou. Mimochodem se právě procházíme venku. Jsme někde u laviček v takovým menším, opuštěném parčíku. ,,Jo... Já jsem volala s Arianou... Před týdnem..." Skousnu si ret a kouknu pod nohy. ,,Zapomněla jsem ti to říct..." Tehdy jsem měla strašně hodně povinností a ležela jsem v 10 sešitech a učila se. Pak jsem to úplně vypustila. ,,Stalo se něco?" Zeptá se starostlivě Drew. ,,Ehm jo." Otočí na mě hlavu na znak, že poslouchá. ,,Ariana je těhotná... S Jamesem... Rupla jim guma a je v 7 měsíci..." Odkašlu si. ,,Cože?!" Vyjekne až se i ta nebohá veverka lekne a ptáci radši odletí. ,,Omlouvám se. Učila jsem se na snad všechny předměty co jsme měli. Víš sám jak to bylo těžký a pak jsem to nějak vypustila." Chytnu se za hlavu. ,,To je dobrý zlato. Já tomu debilovi říkal ať tu gumu zkontroluje." Zakroutil hlavou. ,,Asi tomu našemu taťkovi zavolám." Zasměje se. ,,Oba z toho mají prý velký problémy. Navíc... Dokážeš si ty dva představit jako rodiče?" Zeptám se ho. ,,Ne. James je přerostlý děcko." Zakroutí hlavou. ,,A ty se mi směješ, že jsem požírač antikoncepce. Blbe." Zamračím se. ,,Ale já to tak nemyslím příšerko." Zakňučí. Nedokážu spočítat kolika přezdívkami mi říká. ,,To bych ti radila." Vypláznu na něj jazyk a jako malá holka se mu vysmeknu a utíkám pryč. On se po chvilce za mnou rozeběhne. Oba se smějeme jako děti. Po nějaké době mě chytí a pevně obejme. ,,Neutíkej mi andílku." Ten byl dobrej. A kde je ten o Blondýně? ,,Nejsem Andílek." Protestuju. ,,Tvoje blond vlasy a modré oči říkají něco jiného." Zašklebí se. Ta červená mi už odrostla a tak jsem ji odstříhala. Vlasy mi rostou strašně rychle takže mám zase zpátky svoji blond hřívu po boky a ani na jejich kvalitě ono obarvení neubralo. Jsou furt stejné. Stejně husté a stejně barevné jako před tím. Mámu jsem se rozhodla nedráždit a tak máme zatím klidnou domácnost. ,,Jsem ďáblík a s tím tvým andílkem zalez." Vypláznu jazyk, který on pohltí do svých úst a udělá z nevinného vypláznutí jazyka pěknej francouzák. ,,Jsi ďáblík v těle andílka. Jsi spokojena?" Usměje se nevinně a musím uznat, že ten úsměv se mnou udělal věci. Byla jsem z něj rozhozena a kousala si ret. ,,Huh? Kate ty se červenáš?!" Koukal na mě nevěřícně Drew. Za celý náš vztah jsem se červenala 4x. Teď už 5x. ,,N-Ne." Snažila jsem se zalhat. ,,To je od toho běhu a nedostatku kyslíku." Zalžu. On mi to, ale nesežere. ,,No to určitě. Běháš po ránu celý okruh za nějakých 15 minut a to to jsou 3,5 km a sotva jsi zpocená. Takhle rudá jsi maximálně po bruslení když jedeš naplno." Kurva. ,,Proč mě tak znáš?" Zanadávám tiše. ,,Protože tě miluju." 

Don't be SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat