Daddy, it's Levi... Our Levi Black.

868 56 5
                                    

Máma donesla nějaké pomeranče. ,,Nech si to. Tak stará ještě nejsem." Projede si své blond vlasy (které nejsou šedivé jen díky melírům) a uraženě položí pomeranče na stolek. ,,Mami je ti 52." Nahodím výraz typu 'tak jako co ti je?', ale nijak se nedivím. Byla ješitná vždycky jakmile přišlo na věk. ,,Tak kde je moje vnouče?" Zastavila se na bílé zavinovačce v které spinkal můj malý andílek. No... Jestli bude po rodičích tak spíš ďáblík. S malým úsměvem si přisedl na židli vedle mé postele a převzala si vnoučka. ,,Zdraví chlapeček." Usměje se Drew. Máma najednou vypadala o několik let mladší. Jako by ji nový přírůstek do rodiny tak nějak vzpružil. Jistě. Chápala jsem, že je nadšená z prvního vnoučete, protože konec konců má o čtyři roky starší ségra Nicole dítě ještě neměla. Nějak ji to s přítelem nevyšlo. Kdo by si byl pomyslel, že mé dokonalé sestře se nedaří jako Blackovic rodině? Mámě svítili oči a vrásky u očí a pusy byly jako sluníčka. ,,Půjdu zavolat Standovi, aby dojel. Za chvilku budu zpátky." Vrátila mi Levi do rukou a odešla za dveře. Drew si sedl na postel vedle mě a jednou rukou mě objal okolo ramen, čímž si mě s Levim přitáhl k sobě. Oba jsme koukali na ten malý, růžový uzlíček v mém náručí. Lépe jsem si zavinovačku chytla a pravou rukou jsem dala na stranu Leviho blond chmýříčko. Najednou otevřel očka. Byla kouzelná. Byla jsem si jistá, že buď vlásky nebo očka ztmavnou. Možná dokonce oboje. Na to si ještě nějakou chvíli počkáme. Maličký si nás zaujatě prohlížel a strčil si do pusinky prstíčky na baculaté dětské ručce. Naklonila jsem se níž a líbla ho na čelíčko. Levi se jen zakřenil, ale nezačal plakat nebo tak něco. ,,Miluju tě, Levi. Vás oba." Usměju se na Drewa. ,,Sluší vám to." Ozvala se mamka, která zrovna vstoupila. Ani jsme si ji nevšimli. ,,Možná nakonec přeci jen rodinný typ budeš." Usměje se dojatě a slzička ji ujede. ,,Ale mami." Uchechtnu se. ,,Do hodinky by měl přijet táta." Špitnu jen tak mimochodem s pohledem na našeho drobečka a Drew mě líbnul do vlasů. ,,Dobře. Standa tu bude až pozdě." S Drewem se na sebe podíváme a v tom jediném pohledu, jako by jsme si předali všechny myšlenky, které se nám honí hlavou. ,,Přespěte u nás v pokoji pro hosty. Stejně tu s Kate zůstanu." Pokrčí Drew rameny. ,,Vyhodí tě hned po ukončení návštěvních hodin." Odporuje mu mamka. ,,Mami... Já tu pracuju. Mám tu určité výhody." Mrknu na ni kulišácky, aby pochopila, že nám to opravdu projde. ,,No tak dobře. Vzdávám se." Zasměje se a tak ji Drew podává klíče. Když máma odešla, nakrmila jsem Leviho a nechala si ho říhnout. Ještě jsem ho po tom, co si nadělal do plíny přebalila a když jsem si znovu lehla, otevřeli se dveře a v nich stál táta s kytkou. ,,Kate!" Hekl s úsměvem. ,,Ahoj tati." Usměju se. ,,Přišel jsi se kouknout na své vnouče?" Usměju se ze široka a převrátím pohled na Leviho. ,,No to piš." Usměje se nadšeně. ,,Co to je?" Vydechl a dal mi kytici růží do vázy na noční stolek. ,,Chlapeček, tati. Chlapeček." Usměju se a když se táta usadí, vezme si ho do ruky. ,,Náš malý Levi Black." Usměju se a pohladí Leviho po vláskách. Najednou jako by táta neměl pravé šediny, ale jako před lety, když si nechával dělat stříbrný melíry, aby nešlo vidět, že stárne. Vypadal tak mladě, stejně jako máma. Najednou jako by se změnil čas. Byli to jejich mladší já a kdyby měl táta vlasy hnědé, přísahala bych, že v této situaci úplně vidím fotku z mého dětského alba, kde mě táta poprvé choval v náručí.

Don't be SingleKde žijí příběhy. Začni objevovat