Byl víkend. To by se mělo říct asi na začátek. Taky bych měla přidat, že Drew u nás přespal. Ale opravdu jen přespal takže žádný necudnosti! Bylo ráno což pro nás dva znamená jedenáct hodin. Převlékala jsem si tričko, když se na mě Drew zezadu natiskl. ,,Studíš!" Vypísknu. ,,Za to ty hřeješ." Zaboří nos do mích vlasů. Je ironie, že to říká někomu, kdo je furt ledový jak led. Každopádně... Shrňme si to. Stojíme oba polonazí v mém pokoji, Drew se na mě zezadu tiskne a je studenej, jak kuře v mrazáku. ,,Hezký prádlo." Uchechtne se. Rudá jak přezrálé rajče se mu z náručí vytrhnu a popadnu první triko, co najdu. Poučka od vaší kamarádky Kate. Je lepší se pro příště rozhlídnout než chňapnete po prvním triku. ,,Úchyláku." Odceknu, zatím co Drew se jen chechtá. ,,Kotě? Vrátíš mi to tričko?" Poukáže na kousek oblečení, co se na mě drží. ,,To není tvo-..." Kouknu se na triko a opravdu. Šedé, dlouhé triko s černým nápisem v kterém k nám včera zavítal. ,,Chci říct... Dneska si ho půjčím..." Dál si prohlížím kus látky. ,,Dobře. Jdu se dolů nasnídat. Takhle..." Dodá a už sahá po klice. ,,Ne! Ani na to nemysli. Opovaž se sáhnout na tu zpropadenou kliku!" Vyjeknu. ,,Hopla. Pozdě. Uvidíme se dole." Samozřejmě se za ním rozeběhnu, ale stihnu ho chytit až dole. ,,Heh... Dobré ráno." Řeknu ještě o odstín rudější než jsem byla do teď. ,,Dobré." Ušklíbne se máma se Stáňou. Standa vypadá normálně v klidu. ,,Kate. Nemáš teplotu?" Přejde ke mně a sahá mi na čelo. Ta holka si ze mně normálně a sprostě dělá prdel!!! To mě chce dostat do vezení za vraždu sestry? Oženu se po její ruce a zamračím se pohledem nahoru... Do jejího obličeje... Nemůžu za to, že jsem malá! Ale co je malý je roztomilý, ne? Další rada. Co je malý je sice roztomilý, ale nikdy to neříkejte klukovi v posteli. Je to cenná rada do života. ,,Jdu si udělat čaj." Řeknu možná až uraženě a zavítám do kuchyně. Drew se ke mně připojí a začne mazat rohlíky. Netrvá mu to dlouho a já byla tak hodná, že jsem mu dělala ještě ovocný čaj, takže mě právě teď objímá okolo pasu a přes rameno mi kouká pod ruce. Zrovna přidávám med do mého čaje a samozřejmě mě napadne odplata za to ja zdrhnul bez trička. Už to vypadá, že dám lžičku s dávkou medu do čaje, ale místo toho ji napatlám Drewovi na nos a utíkám, co nejdál, což znamená na zahradu. Aby toho nebylo málo... S Drewem se spolčila Elinka a oba mě po celé zahradě honili. Musela to být fantastická podívaná. Holka v šortkách a dlouhým tričku utíká před polonahým klukem s medem na ksichtu a hnědým psem, co si to vysloveně užívá. Fakt dokonalý. Nakonec mě, ale chytil a otřel se svým obličejem o můj což znamenalo být celá od medu. ,,Katei. Víš přeci, že medový král nemůže být bez medové královny." Ušklíbne se nevinně. ,,Pako..." Uraženě nafouknu tváře do kterých mě štípne jako malé dítě, co přijde k babičce na návštěvu. ,,Jestli mi tím uděláš ďolíčky, přijdeš o jednu důležitou část těla."
ČTEŠ
Don't be Single
HumorVolné pokračování knížky Single Jak pak asi pokračoval románek mezi našimi hrdiny Kate a Drewem? A co ostatní? Jaký úlety asi zažívají? 8.4.18- #93 v kategorii Romance 23.4.18- #42 v kategorii Romance 1.5.18- #10 v kategorii Humor 2.5.18- #9 v kateg...