Kate
Jsme zrovna u Ariany a Jamese. Já v ruce držím toho prcka, co nedávno vyšel na svět, a proto (Díky bohu) Ariana přestala být tak náladová. ,,No ano Danny. To je strejda Drew. No ano. A kdopak tě to drží? No není to tetička Kate?" Žvatlá Drew na malého Dannyho v mém náručí zatím, co mě objímá okolo pasu. Už si fakt přijdu jako rodič, když tu takhle jsme. ,,Skoro to vypadá jako by jste byli rodiče vy." Zahihňá se Ariana a James se k ní přidá. Oba mají toho prcka rádi i přes ty všechny problémy. Malý Danny se na nás začal bezzubě culil. Drewovo prst ho pošimral na špičce nosu a malej neodolal a strčil si ho do pusy místo dudlíku. ,,Bůh ví, kde byl. Doufám, že sis umyl ruce." Zamračím se na něj. ,,No jo. No jo. Od kdy jsi takový pedant na čistotu?" Nadzvedne obočí. ,,Od té doby, co jsem poznala tvůj životní styl, Drew. Mimo to... Tohle je dítě a to se rychle nakazí. A takhle by jsi mu do těla dal ještě nějaký bakterie." Zanadavám. Ti dva se začali tlemit. ,,Ale zlato.... Já si je fakt umyl." Brání se zuby nehty Drew. ,,To doufám." Povzdechnu si a pohladím prcka po tvářičce. Ten se na mě podívá a pustí Drewovo prst. ,,Nebývá tak hodný. Asi se mu u tebe líbí." Usměje se Ariana. ,,Je nějaký krotký." Uchechtne se James. ,,I když. Nedivím se. Když jsi zkrotila tohohle tak zkrotíš snad každého chlapa." Začne se James řechtat jak kůň, Drew ho vraždí pohledem a já ho kopla do holeně, protože jsem držela Dannyho. ,,Nebo to jen Kate s dětma jde." Snaží se to zachránit Ari, když vidí situaci před sebou. S Drewem si vyměníme pohledy a já se začnu smát. Drew si mě však docela vážně prohlíží, ale cukají mu koutky. Malej se rozchechtal se mnou. Všichni jsme se zaměřili na zdroj dětského smíchu. ,,Kate... Zasměj se ještě." Špitne James. ,,Já, ale-" Nestihnu to ani doříct a Drew mě začne lochtat až mi Danny málem spadne. Začnu se znovu smát a po chvíli se přidá i dětský, žvatlavý smích. ,,Asi se mu líbí tvůj smích." Dloubne do mě Ariana, protože hned jak jsem se přestala smát i to pískle přestalo. Bezzubě se na mě uculil než mu zakručelo bříško a neskřivil tvář. ,,Řekla bych, že má hlad." Předám ji mimino, co se hned u Ari rozbrečí. ,,My už budeme muset jít." Usměju se a cvrnknu Dannyho do nosu. ,,A ty nebul." James něco ještě Drewovi říká, ale nevím, co. Ne, že by mě to zajímalo. Mě to sakra zajímalo! ,,Co jste si s Jamesem říkali?" Pronesu jako by nic. ,,Tady je někdo zvědavý." Chytne můj nos a zatahá za něj jako to mám ve zvyku já to dělat Carrie. Uraženě nafouknu tváře a oženu se po jeho ruce. Tím si vysloužím ucehchtnutí. Jen zamručím a otočit hlavu. ,,Ale no tak. Snad bys nebyla uražená." Uculí se. Ticho... ,,James říkal, že když už má s Arianou dítě, chce ji požádat o ruku. Ukazoval mi prstýnek." Rezignoval, když jsem hrála uraženou. Má ruka propletla prsty s těmi jeho. ,,A bolelo to?" Usměju se dětinsky.
ČTEŠ
Don't be Single
HumorVolné pokračování knížky Single Jak pak asi pokračoval románek mezi našimi hrdiny Kate a Drewem? A co ostatní? Jaký úlety asi zažívají? 8.4.18- #93 v kategorii Romance 23.4.18- #42 v kategorii Romance 1.5.18- #10 v kategorii Humor 2.5.18- #9 v kateg...